‏محمدرضا عارف: در اوج شیوع پاندمی کرونا وقت گله‌گذاری نیست

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در رشته‌ توئیت‌هایی با اشاره به لزوم همراهی مردم با مصوبات ستاد ملی کرونا، نوشت که در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست.
به گزارش ایسنا، متن توئیت‌های محمدرضا عارف به شرح زیر است:
امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.
‏امروز بر همه ما ضروری‌ است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رئیس‌جمهوری عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، به خاطر ایران بی‌تفاوت نباشیم.


‏امروز متاسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به‌جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رئیس‌جمهوری!
اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست. به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می‌کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد و مدیریت این بلای خانمان‌سوز یاری کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.
سایر اخبار این روزنامه
مجسمه‌ها چقدر در معرفی شهرها موثرند؟ فرهنگ‌‌سازی با هنر سنگ و گچ محمدعلی وکیلی همچنان بر سر دوراهی سلامت-معیشت «ابتکار» وضعیت بازارهای مالی در زمان اعمال محدودیت‌ها را بررسی کرد فراز و نشیب بازارها در تعطیلات دو هفته‌ای اختلافات در جبهه اصولگرایان همچنان ادامه دارد تلاش انتخاباتی «راست» با الگوی «چپ» معادلات رهبری در کشورهای جهان تغییر می‌کند؟ سرنوشت پوپولیست های جهان پس از ترامپ کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونا اعلام کرد زمان پایان محدودیت‌ شهرها به شرط تغییر وضعیت‌ تلاش تهران و اسلام‌آباد برای صلح در افغانستان راه صلح از ایران می‌گذرد ماجرای خودسوزی زن بندرعباسی در حین تخریب خانه اش چه بود؟ خانه خرابی قانونی فقرا آقای سخنگو تکذیب کرد ادعای تبادل پیام بین ایران و آمریکا از ادعا تا واقعیت ‏محمدرضا عارف: در اوج شیوع پاندمی کرونا وقت گله‌گذاری نیست معاون پارلمانی رئیس جمهوری: چیزی به عنوان خزانه در نهاد ریاست جمهوری وجود ندارد