وداع با پیکر شهید فخری‌زاده در حرم مطهر حضرت امام رضا‫(ع)

مراسم وداع با پیکر شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شنبه شب در حرم مطهر حضرت امام رضا‫(ع) با حضور خادمین آن حضرت برگزار شد.
پیکر شهید فخری زاده، شنبه شب وارد حرم مطهر رضوی شد و با حضور خادمین در روضه منوره و گرداگرد مضجع شریف ثامن‫الحجج حضرت علی بن موسی الرضا‫(ع) طواف داده شد.
پیکر مطهر این شهید شنبه شب وارد فرودگاه مشهد شد و سپس با مشایعت استاندار خراسان رضوی و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی استان به سوی حرم مطهر رضوی هدایت شد.
تروریست‫های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند. به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.
فخری‌زاده در اثر این تیراندازی‌ و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.