ایستگاه پایانی مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز روح الله زم اعدام شد

حکم اعدام روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز اجرا شد.
به گزارش ایسنا دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: «سحرگاه روز ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ حکم اعدام «روح‌الله زم» موسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.»
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه سه شنبه ۱۸ آذرماه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه که آیا حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی کشور تایید شده است؟ گفت: بله. در حدود بیش از یک ماه قبل، دیوان عالی کشور به این پرونده رسیدگی کرده و حکم صادره از دادگاه انقلاب در این باره به تایید دیوان عالی کشور رسیده است.
اسماعیلی گفت: در پرونده روح الله زم، دادگاه ۱۳ مورد از عناوین ریز اتهامات وی را توام با هم از مصادیق «افساد فی الارض» دانست و به این جهت درباره وی حکم اعدام صادر کرد و بابت چند مورد دیگر که در زمره مصادیق افساد فی‌الارض نیست، این فرد به مجازات حبس محکوم شده است.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در بیانیه‌ای از دستگیری روح الله زم در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
بر اساس گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه برای روح الله زم شش جلسه دادگاه به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. اولین جلسه دادگاه زم، روز ۲۱ بهمن ۹۸ و ششمین و آخرین جلسه آن ۲۰ خرداد ۹۹ بود.
سایر اخبار این روزنامه
طولانی ترین شب سال را مجازی در کنار هم باشید شب سیاه کرونا در دورهمی های یلدا رضا دهکی از تبلیغ تا خبر جای خالی قانونی که ۳۰ سال است خاک می‌خورد چالش‌های شفافیت مالی رسانه ملی در غیابِ نظارت همه مردم می توانند واردات خودرو انجام دهند؟ چراغ سبز دوباره برای ورود خودروی خارجی به صورت مجازی برگزار می‌شود اولین جلسه کمیسیون برجام پس از پیروزی بایدن خطوط قرمز ایران مشاعره‌پذیر نیست لغزش زبانی یا زبان درازی؟ حسن روحانی: هیچگاه از سوی ایران انکاری درمورد کرونا صورت نگرفت خروج ایران از وضعیت قرمز ایستگاه پایانی مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز روح الله زم اعدام شد عباس عراقچی: امیدوارم سند جامع همکاری‌های ایران و افغانستان به زودی امضا شود جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور: کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ آتشین مواجه خواهد شد وزیر امور خارجه روسیه: ترور فخری‌زاده با هدف تحریک ثبات‌زدایی منطقه انجام شد راجر واترز، بنکسی و دیگران ستارگانی که اسرائیل را راحت نمی‌گذارند