کیوسک، 17 فوریه

گاردین

روزنامه گاردین بر کووید-19 و محافظت در برابر آن متمرکز است. بعد از تحقیق جدید دانشگاه آکسفورد درباره کووید-19، که بر اساس آن برای اولین‌بار قومیت و محرومیت به‌عنوان عوامل خطر کووید شدید شناخته شده است، دولت انگلیس درخواست کرده نزدیک 2میلیون نفر دیگر در انگلیس در برابر ویروس کووید-19 محافظت شوند.

عکس یک گاردین هم به دو خواهر اختصاص دارد که یکی از جنگیدن برای تهیه واکسن برای دیگری می‌گوید.

تیتری دیگر در این صفحه می‌گوید اطلاعاتی که اخیرا به دست آمده است، نشان می‌دهد واکسیناسیون در انگلستان کارساز بوده است.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمز بر موج سرما در آمریکا تمرکز کرده است: «سرمای استخوان‌سوز، از کانادا تا رودخانه ریو گرانده» این روزنامه گفته بیش از چهارمیلیون تگزاسی در خاموشی قرار گرفتند و با پایین آمدن دما در خانه‌هایشان، زیر پتو لرزیدند تا فشار شبکه‌های برق کاهش یابد. در صفحه نخست به افغانستان هم توجه شده است با این تیتر: «آزمون برای بایدن: آیا ایالات متحده می‌تواند از افغانستان خارج شود؟»

تیتری دیگر از مدارس کرونازده در آمریکا می‌گوید و فشار بی‌ثمر برای بازگشایی آنها: «با وجود فشار، مدارس در ایالت اورگان خالی می‌مانند».

در صفحه نخست به حضور نظامی ترکیه در سوریه با نشان‌دادن تصویری از آوارگان سوری و چادرهایشان در تپه‌ای بالاتر از شهر عفرین توجه شده است: میلیون‌ها نفر تحت کنترل ترکیه در سوریه، هیچ گزینه‌ای ندارند.

واشینگتن‌پست

واشینگتن‌پست هم در صفحه نخست سرما در آمریکا را نشان می‌دهد و از میلیون‌ها نفری می‌گوید که در چنگ آن گرفتار شده‌اند و تعدادی که جان باخته‌اند.

در صفحه نخست به جو بایدن و نخستین سفر مهم او بعد از آغاز ریاست‌جمهوری‌اش و در بحبوحه فشار برای پیشبرد طرح‌های کمک‌های کرونایی توجه شده است. او به میلواکی سفر کرده است.

در صفحه نخست واشینگتن‌پست تصویری از مردی نقش بسته با این توضیح: فرد مسلحی که عامل ایجاد  وحشت در پیتزافروشی در  D.Cبود، خارج از زندان است.

تیتری دیگر در این صفحه به واکسن کرونا و نظرهایی که در شبکه‌های اجتماعی درباره آن ابراز می‌شود، توجه کرده است: «در شبکه‌های اجتماعی، دروغ‌های واکسن با ایمان مخلوط می‌شود».

این روزنامه می‌گوید حتی با تلاش تازه شرکت‌های فناوری، اطلاعات نادرست با مضمون مذهبی از سخت‌ترین موارد برای پلیس است.