آیت‌الله حسینی‌زابلی از اساتید اخلاق دار فانی را وداع گفت

آیت‌الله سیدمحمدحسین حسینی زابلی، از اساتید مبرز اخلاق حوزه علمیه درگذشت. وی سابقه بیماری عارضه قلبی و دیابت داشت که جمعه شب- اول اسفندماه- در بیمارستان میلاد درگذشت.
آیت‌الله حسینی زابلی هر چند در ۲۰ سالگی و در شهر مقدس قم به کسوت روحانیت درآمد و ملبس شد، اما دوران شکوفایی علمی او در نجف و در خدمت اساتیدی همچون حضرت امام(ره)، آیت الله خویی (ره)، آیت الله سیستانی و... رقم خورد.
آیت‌الله حسینی زابلی که خود به برکت عنایت اهل بیت علیهم‌السلام دارای سیر و سلوک و صفای باطن ویژه است همچنین از محضر اساتیدی همچون مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی، مرحوم آیت‌الله شیخ حسنعلی نجابت و مرحوم آیت‌الله حسین فاطمی نیز استفاده کرده است.
روزنامه کیهان، رحلت این عالم ربانی و استاد اخلاق را تسلیت می‌گوید.
سایر اخبار این روزنامه
هر روز که می‌گذرد اهمیت نقش جوانان در پیشرفت کشور و تضمین آینده‌ آن بیشتر آشکار می‌شود مقاومت جانانه ایران آمریکا و اروپا را به دست و پا زدن انداخت دست رد محکم یمن به سینه بایدن(یادداشت روز) اخبار ویژه فارین‌پالیسی:آمریکا تمام نشانه‌های یک جنگ داخلی را دارد اسکان اضطراری ۹۵۲۰ زلزله زده سی‌سخت توسط امدادگران هلال‌احمر پلمب کارخانه قند یاسوج شکست هزار کارگر به سر کار برمی‌گردند شناسایی و آزادی زندانیان فقیر در سراسر کشور با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تلاش خستگی‌ناپذیر و فداکارانه مدافعان سلامت قابل تحسین و تعظیم است آیت‌الله حسینی‌زابلی از اساتید اخلاق دار فانی را وداع گفت اسرار پنهان کودتای سیاه رضاخانی ترجمه ۲۰ زبانه نامه شهید سلیمانی به دخترش رونمایی شد زنجیره‌­ای­‌ها از اقدامات ناکافی آمریکا می‌نویسند اما از شمارش معکوس بازگشت به برجام تیتر می­‌زنند! مقاومت جانانه ایران آمریکا و اروپا را به دست و پا زدن انداخت مقاومت جانانه ایران آمریکا و اروپا را به دست و پا زدن انداخت