کیوسک؛ 5 مارس

 نیویورک تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز، بحران جنازه‌‌ای کووید-19 در لس‌آنجلس را نشان می‌دهد که بدون مراسم خاکسپاری می‌شوند؛ مدیریت اجسادی که پشت‌سر هم به سردخانه منتقل می‌شوند، بسیار سخت است.

گزارش یک این روزنامه آمریکایی به موضوع تلقیح واکسن کرونا پرداخته و به این نکته اشاره کرده است که واکسن تک‌دوز می‌تواند دسترسی حداکثری به واکسیناسیون را گسترش دهد.

واشینگتن‌پست

 

این روزنامه از اعمال پروتکل‌های جدید برای خانواده‌های مهاجر در آمریکا خبر داده است. واشینگتن‌پست در گزارش دیگری به چالش‌ها و فرصت‌های مدیریتی ایالت تگزاس بعد از بحران یخبندان پرداخته و نوشته است: با تگزاس جدید، انتطارات جدیدی از رهبران می‌رود.

 

گاردین

 

گاردین در شماره 5 مارس از فشار مضاعف به ریشی سوناک، صدراعظم انگلیس نوشته است. او تحت فشار بیشتری است تا پس از روی کارآمدن دولت، اعتبار بیشتری برای خدمات بهداشتی فراهم کند، زیرا دولت فقط در نظر دارد سال آینده یک‌درصد حقوق کارکنان بهداشت و درمان NHS را افزایش دهد.

مقاله می‌گوید این پیشنهاد محکومیت را به همراه داشته است؛ کالج سلطنتی پرستاری گفته که کارکنان پرستار احساس می‌کنند که در عوض هزینه‌های همه‌گیری مجازات می‌شوند.

 

 

دیلی اکسپرس

این روزنامه انگلیسی به موضوع جنجالی مصاحبه تلویزیونی شاهزاده هری با آپرا وینفری پرداخته و نوشته است: هری، همین الان تمومش کن. به احترام ملکه و شاهزاده فیلیپ، باید نبرد کلمات خاتمه پیدا کند.

این روزنامه در گزارش دیگری به موضوع استفاده هزینه‌بر از تعطیلات در انگلیس در شرایط کرونا پرداخته و نوشته است: تعطیلات به راه است اما پولی!