در وزارت اطلاعات یک جناح وجود دارد و آ ن هم جناح ولایت است

رییس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم پرهیز از جناح و جناح‌بازی در وزارت اطلاعات تاکید کرد: در وزارت اطلاعات فقط یک جناح وجود دارد و آن هم جناح انقلاب و ولایت است.
به گزارش میزان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در جمع مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات سخن می‌گفت از عملکرد
۴۰ ساله وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور و صیانت از امنیت ملی تقدیر کرد.
رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: وزارت اطلاعات می‌تواند با تبیین فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن برای اهل تحلیل تصویر دقیقی از تلاش‌های مذبوحانه دشمن در مقاطع مختلف از جمله مرحله شکل گیری انقلاب، تاسیس نظام اسلامی و تثبیت آن و ممانعت از توسعه پیام این انقلاب به ملت‌ها ارائه دهد.
آیت‌الله رئیسی به تلاش دشمن برای نفوذ در تمامی این عرصه‌ها اشاره و تاکید کرد: نفوذ فقط این نیست که چند جاسوس وارد یک مجموعه شده و اقدام به جاسوسی و خرابکاری کنند بلکه گاهی تاثیرگذاری بر مسئولان برای تغییر محاسبات آن‌ها به نفع دشمن نیز نفوذ است. وی ادامه داد: استحاله فرهنگی و تلاش برای تغییر باور‌های مردم به طوری که یک نیروی نظام تبدیل به پیاده نظام دشمن و یا عنصری بی‌خاصیت شود که حاضر نباشد ریسک کرده و از نظام دفاع نماید هم مصداق نفوذ است. آیت‌الله رئیسی با تاکید بر لزوم شناخت دقیق تهدیدات و ترفند‌های دشمن، اظهار داشت: گاهی دشمن تلاش می‌کند با نفوذ و ایجاد ناکارآمدی در سیستم اداری زمینه‌های ناامیدی و یاس در مردم را به وجود آورد که اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با فساد اقتصادی و ارتقاء نظام اداری می‌تواند مانع تحقق این هدف شود.