برانکو در همه پست‌ها روی من نظر دارد




در حالی که صبح دیروز گفته می‌شد سیامک نعمتی بعد از دو دور مذاکره با مسوولان باشگاه پرسپولیس از سرخ‌ها دور شده و به خاطر مبلغ پایین پیشنهادی و احتمال نیمکت نشینی قید پرسپولیسی شدن را زده اما عصر دیروز این بازیکن رسما سرخپوش شد تا سومین خرید قرمزها لقب بگیرد.
هافبک 24 ساله فصل گذشته پیکان که در روزهای گذشته خبرهایی درباره انتقال وی به سرخپوشان پایتخت در رسانه‌ها مطرح بود، دیروز بعدازظهر به باشگاه رفت و ساعاتی بعد و پس از آخرین مذاکره با طاهری با عقد قراردادی دو ساله رسما به پرسپولیس


پیوست.
نعمتی که در پست بال کناری و مهاجم بازی می‌کند بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس در مصاحبه ویدئویی با سایت باشگاه گفت: «از قبل حرف‌هایم را زده بودم. به پرسپولیس علاقه داشتم و خوشحالم که به این تیم پیوستم. امیدوارم همانند سال قبل با کمک یکدیگر امسال هم سال خوبی داشته باشیم.»
نعمتی که فصل قبل گل زیبایی به استقلال زد و همراه با منشا عملکرد خوبی در خط حمله تیمش داشت درباره پست بازی‌اش گفت:«پست من در پیکان هافبک چپ بود اما برانکو در همه پست‌ها روی من نظر دارد و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.»
نعمتی در خصوص هواداران پرسپولیس هم گفت: «قبل از اینکه به اینجا بیایم مورد لطف آنها قرار گرفتم و خوشحالم که از این به بعد بیشتر با آنها خواهم بود.»