دلسوزند یا کینه‌توز؟! (نگاه)



سید احمد فاطمی
۱- به فهرست جریاناتی که این روزها با همه توان تبلیغاتی خود به میدان آمده‌اند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند، نیم نگاهی بیندازید. چه می‌بینید؟ رسانه‌ها و مقامات آمریکایی، صهیونیست‌ها، رسانه‌ها و مقامات انگلیسی و فرانسوی و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، رسانه‌های فارسی‌زبانی که با هزینه و مدیریت آل‌سعود راه‌اندازی شده‌اند، تلویزیون‌های ماهواره‌ای گروهک‌های ضد‌انقلاب و‌... حالا به سوابق این طیف که برای پیشگیری از شرکت مردم در انتخابات یقه چاک می‌دهند هم نگاه کنید. تمامی آنها -بدون استثنا- در صف دشمنان مردم ایران قرار داشته و دارند و جنایات وحشیانه فراوانی علیه نظام و ملت ایران مرتکب شده و می‌شوند. فهرست جنایات آنها اگرچه طولانی‌تر از آن است که در این نوشته محدود قابل شمارش باشد ولی هیچیک از مردم این سرزمین حماسی را نمی‌توان آدرس داد که از کینه‌توزی‌ها و توطئه‌ها و خونریزی‌ها و غارتگری‌های آنان بی‌خبر باشد. جنگ‌افروزی و قتل‌عام مردم مظلوم ایران، ترور دانشمندان و فرهیختگان، ایجاد و به‌کارگیری گروه‌های تروریست و ترور وحشیانه مردم کوچه و بازار، تحریم‌های ظالمانه، تلاش بی‌وقفه - و البته ناکام- برای براندازی نظام مردمی جمهوری اسلامی و تبدیل ایران به یک کشور دست نشانده نظیر عربستان‌، ترور حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز اسلام که قلع و قمع تروریست‌های تکفیری داعش فقط بخشی از کارنامه سراسر افتخار و مردمی اوست و...


۲- اکنون جای این سؤال است که دشمنان اسلام و انقلاب و ایران با چه هدفی گردهم آمده و به صف شده‌اند و تلاش گسترده آنها برای پیشگیری از شرکت مردم این مرز و بوم در انتخابات با چه انگیزه‌ای صورت می‌پذیرد؟ دلسوزی یا کینه‌توزی؟! پاسخ این سؤال روشن‌تر از آن است که با کمترین تردید و ابهامی همراه باشد. آیا از دولت‌ها و جریاناتی که انبوهی از جنایت‌های وحشیانه و غارتگری و خونریزی و توطئه‌های رنگارنگ علیه ملتمان را در کارنامه سیاه خود دارند می‌توان انتظار دلسوزی! و خیرخواهی داشت؟! اگر پاسخ این سؤال، منفی است که منفی است، حضور گسترده و پر‌شور در انتخابات را می‌توان و باید نوعی جهاد تلقی کرد، چرا که نقشه دشمن -بخوانید آرزوی ضربه زدن به مردم و نظام- را بر‌باد می‌دهد.
۳- نکته درخور توجه که ضمناً روشنگرانه نیز هست اینکه دشمن در تلاش گسترده خود برای پیشگیری از شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، توپخانه تبلیغاتی خود را به سوی یکی از نامزدها نشانه رفته و بی‌وقفه علیه او شلیک می‌کند که یاد‌آور کلام حکیمانه حضرت امام رضوان‌الله‌تعالی‌علیه است، آنجا که می‌فرمودند: «‌آمریکا هر چه به حکومت فحش بدهد، و یا به افراد فحش بدهد، پیش مردم، اینها معتبر‌تر می‌شوند، و از آن طرف منحرفین هرچه شما را بدگویی کنند برایتان بهتر است. مصیبت آن وقت است که از شما تعریف کنند». (صحیفه امام، ج 17، ص 250).
و نیز خدای مهربان بر درجات شهید همت بیفزاید که خطاب به رزمندگان می‌گفت: « هروقت که در مناطق جنگی راه را گم کردید ببینید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد؟ همان جا جبهه خودی است».