مقر موساد در اربیل هدف قرار گرفت 3 افسر موساد به هلاکت رسیدند

عصر دیروز یک پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل هدف حملۀ راکتی قرار گرفت و بر اثر این حمله، سه افسر رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سران تل‌آویو و اربیل هنوز به این اتفاق، واکنش نشان ندادند. این حمله، همزمان با سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی، به امارات صورت گرفته است. رژیم صهیونیستی در کردستان عراق فعال است و در این منطقه علیه کشورمان جاسوسی می‌کند. عوامل موساد پس از ورود نیروهای آمریکایی در سال 2003 به عراق، وارد ‌این کشور شده و در همان سال‌های نخست، صدها نخبه و دانشمند عراقی را ترور کرده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
5 راهکار فوری و بلند مدت برای حل مشکل اجاره‌بها سرانجام برجام(یادداشت روز) اخبار ویژه مقر موساد در اربیل هدف قرار گرفت 3 افسر موساد به هلاکت رسیدند گسترش مناطق قرمز کرونا از جنوب به مرکز و شمال کشور همایش تکریم جانبازان شیمیایی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد انتقاد بی‌سابقه همتی از دولت و اصلاح‌طلبان تخریب خانه‌های فلسطینیان این بار در سلوان /حماس: همه گزینه‌ها روی میز است دولت، سوئیسی حرف می‌زند آفریقایی تحویل می‌دهد! آیت‌الله رئیسی: دولت مردمی به بازار ثبات می‌بخشد برخی اختلافات اساسی در مذاکرات وین هنوز باقی است برخی اختلافات اساسی در مذاکرات وین هنوز باقی است روزنامه حامی دولت: به جای عذرخواهی طلب خسته نباشید دارید؟! 5 راهکار فوری و بلند مدت برای حل مشکل اجاره‌بها پیکر مطهر یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد «شال» آرام گرفت تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد کلید خورد 5 راهکار فوری و بلند مدت برای حل مشکل اجاره‌بها