پمپئو: ادامه مذاکرات با ایران دیوانگی است

وزیر امورخارجه پیشین آمریکا هم راستا با ادعاهای مقامات صهیونیستی و آمریکایی مبنی بر نقش ایران در حمله به نفتکش اسرائیلی، ادامه مذاکرات هسته ای واشنگتن با تهران پس از این حادثه را دیوانگی خواند.
به گزارش ایسنا، مایک پمپئو وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز ادعاهای بی اساس مقامات رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا درخصوص دست داشتن ایران در حمله به یک نفتکش مِرسِر استریت در نزدیکی عمان را تکرار کرد.
وی در ادامه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به ضعف در برابر ایران متهم کرد و با تکرار ادعاهای خود گفت که دیوانگی است پس از آنکه ایرانی ها یک بریتانیایی و یک رومانیایی را کشتند، مذاکرات با ایران در وین ادامه یابد.
پمپئو رویکرد دولت بایدن در تلاش برای احیای برجام با وجود آن چه آن را حملات ایران به کشتی ها و منافع غرب و متحدانش می‌خواند را محکوم کرد و خواستار توقف مذاکرات وین شد.
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا که به نظر می آید به شدت از ادامه رایزنی ها بر سر احیای برجام به خشم آمده است، تاکید کرد که بایدن در اتخاذ مواضع سرسختانه در قبال کشورهایی چون روسیه، چین، ایران و کره جنوبی شکست خورده است.
سایر اخبار این روزنامه