پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر آسیا

آرمان‌ملی: روزگذشته تیم پرسپولیس در لیگ‌قهرمانان موفق شد تیم استقلال‌تاجیکستان را در دوشنبه شکست دهد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات شود. از طرف دیگر تیم‌ملی فوتسال هم موفق شد اولین دیدار خود در جام‌جهانی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. 
  برد  پرسپولیس
پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌قهرمانان  در پایتخت تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور رفت. پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرد و در حالی‌که میزبان عقب نشسته بود، به گردش توپ و خلق موقعیت پرداختند. باگذشت زمان بازیکنان استقلال هم به‌خود باوری رسیده و کمی جلوتر آمدند. عملکرد خوب دفاعی دو تیم باعث شد تا در ۴۵ دقیقه اول توپی از خط دروازه‌ها رد نشود. نیمه‌دوم با موقعیتی مناسب برای میزبان آغاز شد ولی «لک» هوشیار بود و این خطر را خنثی کرد. با گذشت زمان پرسپولیس با استفاده از خستگی تاجیک‌ها به موج حملاتش افزود ولی بازیکنان در زدن ضربه آخر ناکام ماندند. گل‌محمدی در اواخر بازی آل‌کثیر و پاکدل را روانه میدان کرد تا بتواند نتیجه بگیرد. حملات پرسپولیس شدت گرفت اما معمای استقلال با هوشمندی مهدی ترابی در نودمین دقیقه حل شد تا توپ وارد دروازه شود. سرخ‌پوشان با این پیروزی توانستند در جمع 8 تیم قرار بگیرند.
 برد  فوتسال 
تیم‌ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود در جام‌جهانی لیتوانی به مصاف تیم‌ملی صربستان رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. گل اول ایران توسط حمید احمدی به ثمر رسید که در اواسط نیمه‌اول 2کارته و اخراج شد. گل دوم توسط فرهاد فخیم به‌ثمر رسید و گل سوم نیز توسط احمد اسماعیل‌پور در اواخر این دیدار به زیبایی زده شد. در این دیدار علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم‌ملی درخشید و بارها مانع از گلزنی حریف شد.