پلیس آمریکا زن سیاهپوست باردار را جلوی‌چشم‌فرزندانش به گلوله بست!


پلیس سیاتل یک زن سیاه‌پوست باردار را در مقابل چشمان کودکانش کشت!
به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس سیاتل آمریکا پس از دریافت گزارشی درباره یک سرقت، یک زن سیاه‌پوست باردار که این سرقت را گزارش داده بود، به قتل رساند.
بنا به این گزارش، این اتفاق ناگوار هیاهوی زیادی درباره عملکرد پلیس این منطقه در آمریکا به راه انداخته است.
ساعاتی پس از این حادثه مرگبار پلیس سیاتل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر سرقت مسلحانه، دو مامور پلیس در صحنه حاضر شدند و با یک زن 30 ساله مسلح به چاقو روبرو شدند و با شلیک گلوله او را کشتند.


گفته می‌شود این زن سیاه‌پوست باردار در تماسی تلفنی یک سرقت را به پلیس گزارش کرده بود.
طبق اعلام پلیس، دقایقی بعد که ماموران امداد از راه رسیدند زن سیاه‌پوست دیگر جان در بدن نداشت. به گفته پلیس در زمان تیراندازی 3 کودک نیز داخل ساختمان بودند که به هیچ‌کدام آسیبی نرسید.
اعضای خانواده زن سیاهپوست کشته شده در این تیراندازی در گفت‌وگو با پلیس محلی اعلام کردند، این زن باردار که مادر سه کودک بود، از اختلالات روانی رنج می‌برد.
دو مامور پلیس که مقصر اصلی این حادثه هستند، فعلا به مرخصی اداری فرستاده شده‌اند تا تحقیقات بازرسان پلیس درباره استفاده از سلاح در این ماجرا تکمیل شود.
برخی رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند دو مامور دخیل در این ماجرا سفیدپوست بوده‌اند، اما سخنگوی پلیس سیاتل این خبر را تائید نکرد.
پس از دریافت گزارش یک سرقت معمولی، پلیس سیاتل به جای اینکه یک مامور را به محل حادثه اعزام کند، دو مامور را به آن جا فرستاد.
به گفته مسئولان پلیس سیاتل چند هفته پیش نیز همین زن که از اختلالات روانی رنج می‌برد، در تماس تلفنی از پلیس کمک خواسته و زمانی که ماموران پلیس به محل وارد شدند، آن‌ها را با قیچی تهدید کرده بود.
یکشنبه شب ده‌ها شهروند آمریکایی در مراسمی که به یاد این زن جوان برگزار شده بود، شرکت کردند.
این ماجرا سر و صدای زیادی در آمریکا به راه انداخته است. نام این زن (کارلینا لیلز) از جمله واژه‌هایی بود که بیشترین استفاده را در شبکه اجتماعی توییتر داشت.
مونیکا ویلیامز، خواهر کارلینا لیلز، در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیون محلی تاکید کرد: دلیلی نداشت که پلیس‌ها او را در برابر کودکانش بکشند. حتی یک فرد عادی هم می‌توانست به راحتی او را کنترل کند. چرا برای مهار او به جای استفاده از شوکر از سلاح گرم استفاده کردند؟