معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور: ماجرای صدای مهیب در استان همدان رعد و برق بود

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با رد هر گونه گمانه‌زنی درخصوص علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: این صدا بدلیل صوت ایجاد شده احتمالاً ناشی از رعد و برق بوده است.
به گزارش مهر، سید مجید میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی، با رد هر گونه گمانه‌زنی در خصوص علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: این صدا بدلیل صوت ایجاد شده احتمالاً ناشی از رعد و برق بوده است.
وی گفت: با بررسی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.
سایر اخبار این روزنامه
۲۳ جاده مسدود شدند بارش برف و باران در ۲۱ استان‌ کشور حامدِ وکیلی اصلاحات ساختاری و چند ملاحظه نوروز با محدودیت سفر همراه است؟ «اُمیکرون» جان گرفت؛ زنگ تفریح تمام شد نشست خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب برگزار شد طعم شیرین تکنولوژی برای کتاب معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور: ماجرای صدای مهیب در استان همدان رعد و برق بود مذاکرات از امروز دوشنبه دوباره آغاز می‌شود نشانه‌های امید به توافق در هفته آینده «ابتکار» دلایل ریزش بورس را بررسی کرد روی سرخ بورس در روزهای سرد زمستان مخالفان وزیر کار در بهارستان چه کسانی هستند؟ دوگانه مجلس برای استیضاح وزیر جوان نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص حذف ارز ترجیحی: هدف حذف بستر رانت و فساد است فضای مجازی بر خیمه رسانه های رسمی می کوبد! عباس محمدیان معاون اجتماعی قوه قضائیه: بخشی از قانون هوای پاک که به ضرر مردم است در حال اجرا است ۲۳ جاده مسدود شدند بارش برف و باران در ۲۱ استان‌ کشور غرب دنبال غلبه حاشیه بر متن مذاکرات گزینه ای به نام بازگشت پوچ به برجام وجود ندارد