ویژه‌نامه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

■ گفت و گو ی تاریخی با آیت الله خامنه‌ای درباره شهید بروجردی  زندگی ساده او را نمایش دهید

■ چهار  صفحه گزارش تصویری اختصاصی از  بزرگترین استقبال   تاریخ بی‌قراری برای دیدن امام



■ گفت و گوی اختصاصی با محافظان امام به محافظان گفتم احساساتی شوید  به مغز تان شلیک‌می‌کنم

■ متن کامل سخنرانی حضرت امام خمینی (ره)در بهشت زهرا نظام قدرتمند می‌خواهیم

امام! خوش آمدی به دل‌های خونین داغداری که مهر تو به تپیدنش واداشت و حضور تو معنایش داد، خوش آمدی به کلبه پیرزنی که سه فرزند، در راه انقلاب پیروز و شکوهمند ملتش قربانی کرد و روزی که تو گفتی بازمی‌گردی با آنکه سراپایش می‌گریست سر از پنجره بیرون کرد و بار دیگر خورشید را به کلبه سردش راه داد. امام! خوش آمدی به خیابانی که گوشه‌هایش را فرزندان تو، با خون معطر و پاک خود رنگین کردند، به کوچه‌ای که ملت سربلند فراز و فرودش را با فریاد بی‌زوال خود به لرزه درآوردند و دیوارهایش را، گستره پر نقشی از ایمان و عشق نمودند. امام! خوش آمدی به شهری که ساکنانش تکبیرگویان، عرض و فرش طاغوتی را درهم پیچیدند، آنگاه که سایه سنگین ظلم از دروازه‌هایش پرکشید، هلهله کردند و اشک شوق به چشم آوردند و اینک که تو باز می‌گردی، جشنی خجسته برقرار کرده‌اند، هم بدان گونه که تاریخ را درسی عظیم دهند از پایداری و گذشت، ایمان و ایثار، عزت و افتخار.
پانزده سال پیش در یک صبح سرد، وقتی ملت در اشک و خون و درد به یاد جوانانی که از دست داده بودند بهت‌زده شکست سنگین خود بودند، ‌جبر مسلط و طاغوتیان عصر، ابر و باد و مه و خورشید و نه فلک را به یاری طلبیدند.
پانزده سال پیش آنها که هستی‌شان بسته به نیستی یک ملت و شادی‌شان از سر اندوه و درد میلیون‌ها انسان هم خاکشان بود، ‌تو را از ایران زمین جدا کردند و آنگاه گزمگان در حمله به خانه‌ها، جست‌و‌جوگر مشابهتی بودند بین تصویرهای پنهان در اتاق‌های کوچک و  تو نشانه فریاد ملت بودی و طاغوتیان می‌پنداشتند که نام بی‌زوالت را از کتاب‌ها و روزنامه‌ها پاک کرده‌اند، هیچ یک از آنها نمی‌دانست که هر روز حضور نام تو در دل‌ها زلال‌تر و عزیزتر می‌شود...

صفحات ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بخوانید