سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم


نصب پله برقی در مترو 15 خرداد/ همشهری گرامی طی تماسی گفتند: با توجه به جمعیت زیاد در ورودی و خروجی ایستگاه مترو 15 خرداد از شهرداری محترم تقاضامندیم تعداد پله‌های برقی در این ایستگاه را بیشتر کنند، چون تردد برای سالمندان مشکل است.
تغییر ساعت رسمی کشور/آقای عرب سرخی: تغییر ساعت رسمی کشور آسیب جدی به مردم می‌زند چه از لحاظ روحی و چه جسمی. از مسئولان محترم کشور استدعا دارم با توجه به اینکه ثابت شده این تغییر ساعت تأثیر چندانی ندارد لذا آن را تغییر ندهید و بگذارید مردم زندگی‌شان را بکنند. اگر هم قرار است تغییری انجام شود ساعت کاری کارمندان را تغییر دهید.
کارهای شایسته رئیس قوه قضائیه: زمانی که آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه بودند در مدت 2 سال این قوه از بی‌عدالتی خارج شد و در زمانی که آقای اژه‌ای به جای آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه شدند اوایل دید خوبی نسبت به ایشان نداشتم اما کم کم متوجه کارهایشان شدم و دیدم که چه کارهای شایسته‌ای انجام می‌دهند.از جمله اموال تملیکی، وضع زندان‌ها و دادگاه‌ها، لذا از خداوند توفیق روز افزون برای ایشان خواستارم.