حوادث مسجدالاقصی حاصل هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی است ادامه حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

حملات نظامیان رژیم صهیونیستی با همراهی شهرک‌نشینان این رژیم به مسجدالاقصی ادامه دارد.
به گزارش فارس، روز دوشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی در حمایت از حملات دسته‌جمعی شهرک‌نشینان، به مسجد‌الاقصی ‌یورش بردند؛ این حملات درپی دعوت موسسه‌ها و نهادهای تل‌آویو به مناسبت عید «پسح» تداوم پیدا کرده است.
طبق گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم» تعداد زیای از نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی حمله کرده و تلاش کرده اند تا نمازگزاران و معتکفان را از صحن‌های آن خارج کنند تا از این طریق پیش زمینه‌های لازم برای یورش شهرک‌نشینان را آماده کنند.
خبرنگار پایگاه خبری فلسطین الیوم در قدس گزارش می‌دهد که تعدادی از تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی در پشت‌بام‌های مسجدالاقصی و ساختمان‌های مجاور آن، به حالت آماده‌باش مستقر شده‌اند.


این در حالی است که گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت نزدیک‌شدن به عید پسح یهودیان، از رژیم اشغالگر خواستند تا حملات گسترده‌ای را به مسجد الاقصی انجام دهند؛ این یورش‌ها از صبح جمعه آغاز شده و قرار است تا یک هفته ادامه پیدا کند.
یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی موجب واکنش‌های عربی و محکومیت‌های اسلامی فراوانی از سوی کشورها و نهادهای منطقه‌ای شده است. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرده‌اند که تل‌آویو با این حملات، مسئول وضعیت‌های آینده و واکنش‌های سخت فلسطینیان خواهد بود.
افشاگر سعودی: حوادث مسجدالاقصی حاصل هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی است
یک افشاگر مطرح عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت، حوادث مسجدالاقصی با هماهنگی تل‌آویو با برخی کشورهای عربی در حال انجام است.
به گزارش فارس، «مجتهد» افشاگر و فعال فضای مجازی عربستانی از نقش برخی کشورهای عربی در حوادث اخیر مسجد الاقصی خبر داد.
وی نوشت: «به گفته برخی منابع حاشیه خلیج فارس ،سعودی، فلسطینی و ‌اردنی، حوادث مسجدالاقصی پس از هماهنگی قبلی بین اسرائیل و چند کشور عربی از جمله اردن و مصر و حمایت‌های امارات، عربستان، تشکیلات خودگردان فلسطین و چند کشور عربی در حال رخ دادن است و آمریکا کشورهای عربی را به حمایت از موضع اسرائیل وادار کرده است».
تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی و فلسطینیان در ماه مبارک رمضان شدت پیدا کرده و روز گذشته نیز مسجدالاقصی صحنه یورش نظامیان صهیونیست بود.
این در حالی است که مقاومت فلسطین طی چند روز اخیر در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار داده است و حتی «هارون ناصر الدین» عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-2، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است».
در مقابل تجاوزات صهیونیست ها در قدس و کرانه باختری سکوت نمی کنیم
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت مقابله با تجاوزات صهیونیست ها در قدس و مسجد الاقصی ممکن است به بهای جان ما تمام شود ولی هرگز در مقابل این تجاوزات سکوت نمی کنیم.
به گزارش مهر به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تازه‌ترین اظهارات درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و مسجد الاقصی گفت: مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ممکن است به بهای جان ما تمام شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تهدیدات دشمن صهیونیستی در رابطه با لغو تسهیلات ارائه شده به غزه هرگز موجب نخواهد شد که ما در برابر تجاوزات این رژیم در قدس و کرانه باختری سکوت کنیم.
کرانه باختری اشغالی و شهر قدس اشغالی در چند وقت اخیر شاهد تشدید تنش‌ها بین فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر بوده و منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و بازداشت صدها تن دیگر شده است.
سایر اخبار این روزنامه
حوادث مسجدالاقصی حاصل هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی است ادامه حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی جلال خوش‌چهره برجام به دست تقدیر سپرده؟ جانشین پلیس راهور مطرح کرد فاصله کهکشانی کیفیت خودروهای داخلی با استانداردهای روز دنیا حوادث مسجدالاقصی حاصل هماهنگی تل‌آویو با کشورهای عربی است ادامه حملات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی از سوی مرکز ملی فضای مجازی ارجاع طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی تکذیب شد راه رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی برای پرداخت حقوق و دستمزد چیست؟ حقوق و تورم، شکافی که سخت جبران می‌شود خط و نشان رئیس جمهوری در روز ارتش با کوچکترین حرکتی مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود در نشست شورای عالی قوه قضائیه مطرح شد دستور رئیس قوه قضائیه برای کوتاه کردن فرآیندهای دادرسی سخنگوی وزارت خارجه: جو وین منفی نیست ناآرامی در مرزها و بی‌اعتمادی متقابل، پاشنه آشیل روابط پاکستان و افغانستان تورم در آمریکا؛ فریاد جمهوری‌خواهان بر سر دولت دموکرات دریادار سیاری: خودکفایی، ارتش ما را میان قدرت‌های برتر جهان قرار داده است