اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

آرمان ملي: اجتماع بزرگ خانوادگي «سلام فرمانده» پنجشنبه 5 خرداد در تهران و در ورزشگاه صد هزار نفري آزادي با حضور خانواده‌ها، دهه هشتادي‌ها و نودي‌ها و همراه با اجراي سرود «سلام فرمانده» با حضور ابوذر روحي خواننده اثر برگزار شد. گروه سرود متشکل از دختران و پسران کودک و نوجوان به اجراي سرود پرداختند. شعر سرود «سلام فرمانده» از سيدمهدي بني‌هاشمي لنگرودي است و ابوذر روحي آن را با کودکان همخواني کرده است.
يادي از جانباختگان حادثه متروپلِ آبادان
اجتماع خانوادگي سرود «سلام فرمانده» که اسفند سال گذشته توسط گروه ماح يا همان ملت امام حسين(ع) در شهرستان لنگرود اجرا شد، اين روزها در نقاط مختلف کشور اجرا شده و به ورزشگاه آزادي رسيده و همزمان با ايام هفته مقاومت، با حضور دهه هشتادي‌ها و نودي‌ها و خانواده‌هاي‌شان ساعت 17 روزپنجشنبه - 5 خرداد در ورزشگاه صدهزار نفري آزادي برگزار شد. در اين اجتماع بزرگ کودکان، زنان و مردان پرچم ايران عکس شهيد سردار قاسم سليماني نيز بر روي دستان جوانان حاضر بر روي سکوهاي ورزشگاه بزرگ آزادي بالا رفته بود. مجري ميداني برنامه با يادي از جانباختگان حادثه متروپلِ آبادان از مخاطبان و تماشاگران خواست تا به احترامِ بازماندگان و درگذشتگان صلواتي ختم کنند و همچنين براي مجروحان و مصدومان اين حادثه، آرزوي سلامتي کردند.
روايتِ ابوذر روحي در ورزشگاه آزادي


ابوذر روحي، خواننده سرود ملي و پرمخاطب «سلام فرمانده» پيش از اجراي سرود در اجتماع يکصد هزار نفري مردم در ورزشگاه آزادي، گفت: خدا را شکر که اين جمعيت پرشکوه به عشق امام زمان (عج) حضور پيدا کرده که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوري اسلامي است. تمام تلاش ما اين است که اين کار ما به چشم امام زمان (عج) بيايد و دقايقي ظهور ايشان را نزديک کنيم. پس از اين سخنان، همخواني سرود «سلام فرمانده» با همراهي تمام حاضران در استاديوم آغاز شد و 100 هزار نفر از حضار اين سرود ملي را به صورت ايستاده همخواني کردند.