سيدعباس صالحي در سنگر« دعايي»

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حكمي آقاي سيدعباس صالحي را به نمايندگي ولي فقيه در موسسه و روزنامه اطلاعات و مدير مسوول آن روزنامه منصوب كردند. متن حكم رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است: 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي سيد عباس صالحي دامت توفيقاته
روزنامه كهنسال اطلاعات در دوران نظام جمهوري اسلامي همواره نماينده و نمايشگر يكي از اضلاع نظام و انقلاب و سخنگوي قشرهايي از مردم عزيز بوده كه غالبا سخن آنان بيش از هر جاي ديگر در اين روزنامه انعكاس مي‌يافته است. چند وجهي بودن نگاه‌ها و سلايق سياسي در ميان نخبگاني كه در اعتقاد راسخ به انقلاب و نظام اسلامي مشتركند، وجود روزنامه‌اي با اين خصوصيت را مفيد و شايد الزامي مي‌كرده و اكنون نيز آن‌چنان است.  
برادر انقلابي و پسنديده خصال مرحوم حجت‌الاسلام دعايي، كه علاوه بر افتخار نمايندگي از سوي امام عظيم‌الشأن در آن روزنامه، از سوي اينجانب نيز سال‌ها اين ماموريت را برعهده داشتند، به گونه‌اي شايسته توانسته بودند جهت‌گيري مزبور را رعايت كنند. اكنون پس از درگذشت تأسف‌بار ايشان جنابعالي با سوابق درخشان علمي و مبارزاتي و انقلابي و تصدي مسووليت‌هاي خطير در نظام جمهوري اسلامي، در صدر فهرست افراد مناسب براي اجراي اين ماموريت مي‌باشيد. لذا اينجانب شما را به نمايندگي خود در موسسه و روزنامه اطلاعات و مديرمسوول آن روزنامه منصوب مي‌كنم و توفيقات شما را از خداوند متعال مسألت مي‌نمايم.
سيدعلي خامنه‌اي