نباید کلامی برخلاف منویات مقام معظم رهبری گفته شود

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در سخنانی با اشاره شرایط امروز سوریه گفت: یک روز کشور سوریه دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌بود و امروز دولت سوریه روزبه‌روز مقتدرتر می‌شود و تلاش دنیا برای ارتباط با سوریه بیشتر می‌شود و باور عمومی و جهانی این است که نظام سوریه قابل شکست نیست.
فرمانده سپاه قدس تصریح کرد:: ما چند سال پیش در سوریه به اندازه انگشتان دست با افراد و جریانات ارتباط نداشتیم، درحالی‌که
امروز با صدها هزار نفر ارتباط داریم و درحالی‌که برخی کشورها با ما بحث می‌کردند که شما ازحکومت سوریه دفاع نکنید، همان کشورها از سیاست‌ها‌ی خود رویگردان شده و در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.
سلیمانی در ادامه با بیان اینکه برای آحاد ملت ایران، ثروتی گرانقدرتر از ثروت رهبری وجود ندارد و با هیچ ثروتی قابل مقایسه نیست، افزود: در کشور نباید کلامی بر خلاف سیاست‌ها‌ و منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گفته شود و اگر هم گفته شود و اعتراضی صورت نگیرد در گناه آن سهیم هستیم.


وی در ادامه ایجاد بدبینی مردم نسبت به دین را خطرناک دانست و افزود: نباید مردم را نسبت به دین بدبین و جامعه را از متدینین ترساند، چرا که راندن مردم از دین باعث می‌شود آمار طلاق بالا برود و مفاسد اجتماعی با کمرنگ‌شدن ارزشها رشد پیدا کند، اینجا فقط رابطه حزب‌الهی با حزب‌الهی معنا ندارد و رابطه حزب‌الهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است موضوعیت پیدا می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت امام رضوان الله که فرمودند «من از سپاه راضی هستم و هرگز نظرم برنمی گردد»، اظهار داشت: من این موضوع را به عنوان یک سپاهی نمی‌گویم، سپاه را با من که عیب دارم مقایسه نکنید، من را هدف قرار دهید، نه سپاه را، اگر سپاه نبود کشور نبود و این حرف همه روزها است.
به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: نباید کسی سپاه را تضعیف و مورد حمله‌ها‌ی گوناگون قراردهد، نباید تداعی حرف‌ها‌ی دوره‌ها‌ی گذشته را کرد، زیرا امروز سینه سپاه برای ایثار در راه کشور و مردم سپر است و فرقی بین بالای شهر و پایین شهر نمی‌کند، ما باید حساس باشیم و سیاسی نگاه نکنیم، اگر ما مجاهدیم و عزت ایران را می‌خواهیم، باید این اصول را رعایت کنیم.
فرمانده سپاه قدس درادامه سخنانش به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش اشاره کرد و گفت: این اقدام چند ویژگی خوب داشت، اینکه نشان داد جمهوری اسلامی اراده یک عمل را دارد و اصل اراده مهمتر از
نتیجه بود، دوم اینکه کارهایی که بچه‌ها‌ی این
ملت کردند نه تنها بچه‌ها‌ی سپاه، در ساخت این موشک‌ها‌، در دقت زدن، در تربیت متخصصین این موشک‌ها‌ بسیار مهم است.
وی ادامه داد: من صحنه‌ها‌ی زیادی از این موشک باران‌ها‌ از جمله موشک‌ها‌ی آمریکایی را دیده ام، اما این حرکت سپاه به معنای حقیقی "وَمَا رَمَیْتَ اِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَی" بود و نکته سوم این است که اگر کسی پایش را از گلیمش درازتر کند جمهوری اسلامی برخورد سختی خواهد کرد.