اخبار کوتاه


دستور ویژه محسنی‌اژه‌ای درباره ماجرای «مهسا امینی»

رئیس عدلیه گفت: قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را پیگیری می‌کند و این اطمینان را به خانواده مرحومه امینی می‌دهیم که این موضوع با دقت و پس از حصول نتایج آزمایشگاهی پیگیری می‌شود و نتیجه بررسی‌ها بدون ملاحظه‌ای اعلام می‌شود.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه در ادامه با تأکید بر پیگیری جدی موضوع فوق‌الذکر از ناحیه قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و موشکافانه پیگیری خواهد کرد و این موضوع در دستور کار قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به دروغ‌گویی‌ها و عقده‌گشایی‌های دشمنان در قضیه اخیر پیش‌آمده، این موضعِ دشمنان را طبیعی و ناشی از عنادورزی‌های آنها با نظام و کشور دانست و در عین حال تصریح کرد: تکلیف دشمنان معلوم است اما برخی افراد نیز در قضیه پیش‌آمده اخیر غفلت کردند و بد امتحان پس دادند؛ نظام و مسئولان قوای مختلف آن، با جدیت و قدرت به موضوع ورود کرده و در حال پیگیری هستند.

 

ایران هر روز بالنده‌تر و قوی‌تر پیش می‌رود

امیر سرلشکر موسوی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز بالنده‌تر و قوی‌تر با اقتدار به پیش می‌رود و پرچم استقلال کشور عزیز در جهان برافراشته است و تاکنون اجازه کوچک‌ترین خدشه به استقلال کشور داده نشده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه بیستمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش شهدای وظیفه ٠١ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: پیشاپیش هفته دفاع مقدس را که یادآور روزهای حماسه و خون است، گرامی می‌داریم.
سرلشکر موسوی افزود: به شهدای دفاع مقدس درود می‌فرستیم و آن روزهایی را که برای آزادی‌خواهان و حق‌طلبان دنیا که الگو و سرمشق‌آفرین است، گرامی می‌داریم. فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به حضور افسرانی از «فراجا» در این دوره آموزشی عنوان کرد: امسال هم توفیق حضور جمعی از فراجا را در میان افسران ارتش داریم؛ فراجا یکی از بخش‌های خدوم، پرکار، سودمند و مفید برای ملت عزیز است.