تدابیر رهبر انقلاب برای حل مشکلات استان انتقال می‌یابد دیدار نماینده رهبری با مولوی عبدالحمید

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان روز گذشته در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با وی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و  برخی علماو اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند، در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد.
حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان را با  بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذارد. وی همچنین قرار است با آسیب‌دیدگان حوادث اخیر دیدار کند.
گفتنی است نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم. حاج علی اکبری که همراه هیاتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، روز یکشنبه با بیان این مطلب اظهارداشت: آمده ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.


وی ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می باشد و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هیات همراه با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.