قدرشناسی آحاد مردم از حافظان امنیت و محکومیت جنایات اقلیت آشوبگر

به گزارش فارس، چند روزی است که حال و هوای شهر اصفهان آغشته به خون شهداست و عطر شهدا در گوشه گوشه شهر پیچیده است. از محلات گرفته تا خیابان‌های شهر این روزها با تصاویری از شهدای امنیت از شهید چراغی گرفته تا شهیدان کریمی و حمیدی فضا آرایی شده است؛ مردم اصفهان همه در خیابان‌های منتهی به میدان بزرگمهر جمع شده‌اند تا بار دیگر همبستگی خود را اعلام کنند و بگویند که پای خون تک‌تک شهدای انقلاب ایستاده‌اند و انتقام خون شهدا را از دشمنان داخلی و خارجی خواهند گرفت.
اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند از مسئولان لشکری و استانی گرفته تا بازاریان و دانشجویان و مردم عادی، از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد و کودک و نوجوان همه امروز آمده‌اند تا اعلام کنند مماشات دیگر کافی است. تا بگویند این فتنه هم به زودی سرکوب می‌شود و روسیاهیش برای دشمنان و مخالفان نظام و براندازان می‌ماند.
مردم لبیک یا حسین(ع) و الله‌اکبر گویان به میدان می‌رسند، آمده‌اند به بدرقه فرزندان‌شان محمدحسین کریمی، محسن حمیدی و سرهنگ اسماعیل چراغی. مراسم با قرائت قرآن آغاز می‌شود، بغض زن‌ها و دختران کنارم بی‌صدا می‌شکند و آیه به آیه یاد جوانان‌شان را زنده می‌کنند. صبح یکشنبه است و روز غیرتعطیل اما دانشجویان هم همگام با بزرگ‌ترها و خانواده‌شان به میدان آمده‌اند، اتفاقا آتش‌شان هم از بقیه تندتر است و با پلاکاردهایی که در دست دارند و شعارهایی که می‌دهند خواستار مجازات عاملان این حادثه هستند. جمعیت به‌راه افتاده و پیکرهای مطهر شهدا در میان خیل مردم انقلابی و قدرشناس، مسیر خیابان بزرگمهر تا گلستان شهدا را طی می‌کند، شعارهای «یا حسین» و «مرگ بر منافق» در مسیر طنین‌انداز شده است.
اصفهان؛ سربلند و استوار در تمام صحنه‌ها


بسیجی‌های جوان دور جمعیت حلقه زده‌اند، آنها را از لباس‌هایشان می‌شناسم و سوز‌گریه‌های بی‌وقفه‌شان؛ حق دارند، رفیق از دست داده‌اند و جا مانده‌اند.
پیکر مطهر این سه شهید والامقام پس از اقامه نماز بر پیکر آنان به امامت آیت‌الله مهدوی، برای وداع و خاکسپاری رهسپار شدند.
تقدیر از حافظان امنیت اصفهان در حاشیه بدرقه یاران
مردم اصفهان قدردانی خود را از تمام نیروهای حافظ امنیت به نمایش گذاشته و به آنها گل تقدیم کردند. آنها با در دست داشتن شعارهایی تعرض به این دلاورمردان را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با تمامی عوامل مرتبط شدند و جنایات اقلیت آشوبگر را محکوم کردند.
گلستان شهدای اصفهان میهمانان خود را
در آغوش گرفت
پس از اقامه نماز بر پیکر شهیدان، پیکر مطهر شهیدان به گلستان شهدای اصفهان منتقل و در آنجا شهدای مدافع امنیت در کنار سایر شهیدان دیار نصف‌جهان آرام گرفتند.
مردم قدرشناس و شهیدپرور اصفهان با قرائت قرآن و زیارت عاشورا بر مزار شهدا، فرزندان خود را بدرقه کردند و سلام و ارادت خود را به همراه این سبکبالان به سرور و سالار شهیدان رساندند.
پیکر پاسدار شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی»
بر دستان مردم «صحنه» تشییع شد
پیکر مطهر سرهنگ پاسدار مدافع امنیت شهید «نادر بیرامی» نیز که ظهر جمعه، ۲۷ آبان‌ماه در حاشیه مراسم یکی از اساتید هنر در شهرستان صحنه با ضربات چاقو به شهادت رسیده بود، بر دستان مردم‌ شهیدپرور این شهرستان تشییع شد. این مراسم با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان کرمانشاه از مقابل مسجد امام حسین(ع) شهرستان صحنه برگزار
شد.
پیکر مطهر این شهید پاسدار مدافع امنیت در ادامه به سوی زادگاهش شهرستان گیلانغرب بدرقه شد تا امروز ساعت ٩ صبح از یادمان شهدای گمنام شهرستان گیلانغرب به سمت‌ میدان مسجد جامع این شهرستان روی دست همشهریانش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای قیطول بهراموندی از توابع بخش گواور منتقل شود.
سایر اخبار این روزنامه
بدون قطع برق خانگی برق صنایع را تأمین کردیم جنگ در اوکراین سندروم استکهلم در مدعیان اصلاحات (یادداشت روز) اخبار ویژه راهکار مسئولین اوکراینی برای عبور از «زمستان سخت»؛ مردم از کشور خارج شوند بازگشت امید به بورس با رشد ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحدی شاخص کل از دلسوزی حاج حسن شایانفر تا پشتکار حاجی محمدزاده مأموریت جدید مدعیان اصلاحات پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها قدرشناسی آحاد مردم از حافظان امنیت و محکومیت جنایات اقلیت آشوبگر موشک ‌هایپرسونیک را مدت‌ها قبل ساختیم دستاوردهای جدید را روز حادثه می‌بینید ایل غیور «منگور» در کنار مدافعان امنیت وطن‌فروشان و اشرار را نقره‌داغ کردند «علیرضا فخاری» استاندار تهران شد روایت ضرغامی از جنایات داعش علیه کردها و رشادت‌های سردار سلیمانی(اخبار ادبی و هنری) مأموریت جدید مدعیان اصلاحات پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها مأموریت جدید مدعیان اصلاحات پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها مأموریت جدید مدعیان اصلاحات پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها