موضع روشن وزارت کشور

مركز اطلاع‌رساني وزارت كشور به برخي فضا‌سازي‌هاي رسانه‌اي  اخير درباره عفاف و حجاب پاسخ داد. در اين جوابيه آمده است: ناظر به انتشار برخي فضا‌سازي‌هايي درباره اظهارات وزير كشور پ‍‍‍يرامون مساله عفاف و حجاب توضيحات ذيل ضروري است: 
۱- موضع وزارت كشور در خصوص عفاف و حجاب و حمايت از آمرين به معروف كاملا روشن و مشخص بوده است. رعايت حجاب و الزام به پوشش قانوني تغييرناپذير بوده و هر گونه برداشتي برخلاف اين موضوع ناصحيح و غيردقيق است.
۲- ابلاغيه ضرورت مراعات حجاب توسط همگان و اعمال آن از سوي دستگاه و نهادها و حمايت از آمرين به معروف و ناهيان از منكر تعارضي با اين اظهارنظر وزير كشور در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره عفاف و حجاب مبني بر اينكه مجوز خاصي از سوي وزارت كشور صادر نشده است، ندارد و تلاش برخي فضاسازي‌هاي رسانه‌اي براي دوگانه نشان دادن آن امري غيرواقعي و ناصواب است.
۳- گرچه تجربه نشان مي‌دهد درگير و دار رقابت‌هاي سياسي و مناسبات و محاسبات گروهي از رسانه‌ها و حاشيه‌آفريني تلاش براي جلب نظر بيشتر افكار عمومي دارند با اين حال از صاحبان رسانه و ارباب جرايد انتظار مي‌رود با دقت بيشتر در منابع خبري و بازخواني دقيق اظهارنظر مسوولان نسبت به انتشار تحليل‌هاي ناصحيح و ابهام‌آفرين براي افكار عمومي خودداري كرده و به رعايت تقواي سياسي و رعايت اخلاق رسانه‌اي اهتمام ورزند. صادق‌الوعد بودن و صراحت بيان از مهم‌ترين سرمايه‌هاي معنوي دولت انقلابي و مردمي است كه وزارت كشور نيز در قول و عمل بيشترين توجه و تاكيد را در انجام مسووليت‌ها به آن معطوف داشته است.
 
سایر اخبار این روزنامه
موضع روشن وزارت کشور حضور حسن روحاني و ابراهيم رييسي مي‌تواند موجب رونق انتخابات شود نتایج گفت‌وگو براي بازانديشي در امر آموزش و پرورش سكوت درباره عملكرد بودجه‌اي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي سياست يك بام و دو هواي دولت در خصوص كنسرت‌ها چند صدايي خاورميانه درباره فلسطين دانشگاه دنباله‌روي روشنفكري نيروي دريايي ارتش ظرفيت بزرگ نظام وكشور است اولين انتشار نظرسنجي انتخاباتي آيا كسي هست كه انديشه كند؟ در پاسداشت نهادهاي مدني و رسانه‌هاي مستقل روايتي از مسائل آموزش و پرورش ايران هتل ولنجك و لزوم قانون حريم گسل‌هاي فعال حمايت از روزنامه‌نگاران قرباني در غزه دنياي بعد از تنش از منظر اقتصادي و سياسي ؟ سربازهاي به جا مانده از يك جنگ بزرگ مصلحت نظام يعني عدالت يعني دفاع از مظلوم انريكو فرمي و بمب اتمي اولين انتشار نظرسنجي انتخاباتي آيا كسي هست كه انديشه كند؟ در پاسداشت نهادهاي مدني و رسانه‌هاي مستقل هتل ولنجك و لزوم قانون حريم گسل‌هاي فعال دنياي بعد از تنش از منظر اقتصادي و سياسي ؟