پیام تبریک دبیر کل اوپک به زنگنه: با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین وزیر در اوپک هستید

دبیرکل اوپک در نامه‌ای، انتخاب دوباره بیژن زنگنه به عنوان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش وزارت نفت، در پیام تبریک «محمد سانوسی بارکیندو» به بیژن زنگنه آمده است: بدون شک، روابط سازنده بین جمهوری اسلامی ایران و اوپک در دوران مسئولیت شما با شکوفایی مستمر همراه خواهد بود.
دبیر کل اوپک خطاب به زنگنه، خاطر نشان کرده است: در حال حاضر، جنابعالی با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین وزیر در اوپک هستید. انتصاب مجدد شما، رای به تداوم، ثبات و همکاری سازنده بیشتر میان اوپک و غیر اوپک است.
بارکیندو، افزوده است: اوپک کماکان از ذخیره دانش گسترده و چشمه غنی حکمت جنابعالی در چند سال آینده بهره‌مند خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
رشد 468 میلیون دلاری صادرات محصول پتروشیمی در 4 ماهه امسال در اجلاس روز جهانی مساجد عنوان شد سردار سلیمانی:اگر دائم از القاب اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده کنیم، چه کسی می‌ماند؟ همه مردم ایران هستند آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد پانزده خرداد در ارومیه نرخ سود سپرده های بانکی ثابت ماند افزایش 18 درصدی تسهیلات پرداختی بانکها رای اعتماد مجلس به 16 وزیرکابینه دوازدهم رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست لبخند بورس به رای اعتماد کابینه دوازدهم با ورود به کانال 82هزار واحدی مدیرعامل فولادمبارکه: بورس کالا تنها نهاد کشف قیمت براساس عرضه و تقاضا است سخنگوی قوه قضاییه: موارد جدیدی به پرونده احمدی نژاد اضافه شده است دولت بی‌طرف؟ خیزش علیه نژادپرستی و ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز آتش زدن مسجد الاقصی پیام تبریک دبیر کل اوپک به زنگنه: با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین وزیر در اوپک هستید رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست رئیس جمهور در اولین جلسه هیات دولت دوازدهم: رای مردم به دولت مشروط به اعتدال و عمل به وعده‌هاست