توصیه تلویحی امامی کاشانی به احمدی‌نژاد: انتقادات به عملکرد قوا در جلسات خصوصی مطرح شود

امام جمعه موقت تهران توصیه کرد که انتقادات به عملکرد قوای سه‌گانه در جلسات خصوصی مطرح شود و به جامعه کشانده نشود.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، گفت: نظام جمهوری اسلامی به تعبیر من «حرم» است و با این همه فداکاری‌هایی که برای این نظام شده، نباید تضعیف شود. ارکان نظام و کسانی که در راس نظام هستند نباید تضعیف شوند. به هر حال نظام و قوای سه‌گانه کار خود را انجام می‌دهند و این کار وسیع و مشکل است، مخصوصا در قوه قضاییه. به هر حال دارند این کار مشکل را اداره می‌کنند.
وی بدون اشاره به احمدی‌نژاد که در روزهای اخیر ویدیوهایی علیه رئیس قوه قضاییه منتشر کرد> افزود: اگر کسی حرفی با قوا دارد در جلسات خصوصی آن را مطرح کند، اگر هم کافی نیست چند نفر کارشناس دعوت کند و بگوید حرف من این است نه اینکه همین‌جور حرف بزند، چه بسا حرف‌های خلاف واقع در این میان مطرح شود و چه بسا رسانه‌ها 10 تا دروغ روی یک حرف خلاف واقع بگذارند که جامعه را متزلزل می‌کند، دست‌اندرکاران را دلسرد می‌کند و ملت را تکان می‌دهد و مشکل برای آنها ایجاد می‌کند، یا اینکه بخواهند کار را به ملت و جمعیت بکشانند.
امامی کاشانی یادآور شد: همه ما زیر چتر جمهوری اسلامی هستیم و رهبری نظام که ان‌شاءالله به دست امام عصر (عج) برسد فقیه‌ جامع‌الشرایطی است که همه همراه او هستند. کسانی هم که زیر این چتر کار می‌کنند در تمامی ابعاد با زحمت کار می‌کنند البته نمی‌گویم انتقادی نیست اما اگر انتقادی دارند آنها را در جلسات خصوصی مطرح کنند و به جامعه نکشانند، این کار حرف را زیاد می‌کند و آنها را به بیرون می‌برد و باعث می‌شود دشمن خوشحال شود.