ترامپ سال 2018 را با اتهام زنی آغاز کرد


گروه جهان/ دونالد ترامپ صبح نخستین روز سال 2018 را پس از مالیدن چشم‌هایش با پشت دست، با توئیت‌هایی حاوی اتهام زنی درباره سایر کشورها آغاز کرد.
او در نخستین توئیت خود به پاکستان حمله کرد و این کشور را همدست تروریست‌ها دانست و در توئیت دوم نیز همچون همیشه به مردم ایران توهین کرد و آنها را ملتی گرسنه خواند.
به گزارش «ایران»، سایت شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های خبری امریکایی در گزارشی نوشت: نخستین توئیت ترامپ در سال 2018 حاوی اتهام زنی به پاکستان بود. او این کشور را متهم کرد که هیچ چیزی برای امریکا جز دروغ و فریب نداشته است.


او در این توئیت نوشت: «امریکا به‌طرزی احمقانه در 15 سال گذشته بیش از 33 میلیارد دلار به پاکستان داده اما آنها به ما چیزی جز دروغ و فریب ندادند و فکر کردند رهبران ما احمق هستند. آنها (پاکستان)
به تروریست‌ها بهشتی امن داده‌اند و ما در افغانستان بدون هیچ کمکی
در حال شکار آنها هستیم.»
ترامپ در حالی این توئیت را منتشر کرده که جان نیکلسون، فرمانده نیروهای ائتلاف ناتو در افغانستان تصریح کرده است: پاکستان سخت در حال مبارزه با تروریسم است و متحمل رنج‌های بسیاری برای مبارزه با تروریست‌هایی شده است که حکومت آنان را نیز هدف گرفته‌اند.
در همین حال دیروز بلافاصله پس از توئیت رئیس‌جمهوری امریکا، وزیر امور خارجه پاکستان گفت که بزودی پاسخ اتهامات ترامپ را می‌دهیم. به گزارش ایرنا، «خواجه محمد آصف» تصریح کرد، جهانیان بزودی تفاوت داستانسرایی(افسانه) و حقیقت را می‌فهمند.