همرزم شهيد حججي را در وطن شهيد کردند

شهيد سجاد شاه سنايي مدافع حرم و همرزم شهيد حججي با تير مستقيم مزدوران غرب و سعودي اين بار نه در حرم كه در حريم و وطن خود به شهادت رسيد. اغتشاشگران كه با اسلحه شكاري وارد تجمعات مردمي در كهريزسنگ نجف‌آباد شده بودند، سجاد را كه پدر دو فرزند 2 و 5 ساله است، به همراه چند پاسدار ديگر از نيروهاي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هدف گرفتند كه سجاد شاه‌سنايي به شهادت رسيد و چند نفر ديگر زخمي شدند. ديروز رئيس‌جمهور كشورمان گفت كه امريكا و مزدوران عرب منطقه‌اي‌اش از پيشرفت‌هاي ايران در سال‌هاي اخير و پيروزي‌هاي سياسي و نظامي ما در منطقه و وحدت ملي ايرانيان و انتخابات باشكوه ايران و نيز از همه موفقيت‌هاي ايران اسلامي در سال‌هاي اخير عصباني شده‌اند و اين عصبانيت خود را مي‌خواهند به گونه‌اي تلافي كنند كه اين بار اين كار را با هدايت اغتشاشگران و اخلالگران در امنيت عمومي روزهاي اخير انجام دادند.
در ناآرامي‌هاي روزهاي اخير، اغتشاشگران فقط در چند شهر دست به اسلحه بردند و به سمت مردم و نيروهاي نظامي شليك كردند. در يك شهر نيز با به دست گرفتن كنترل خودروي آتش‌نشاني و رها كردن آن به سمت خودروي پرايد، سرنشينان آن را كه يك پدر و پسر بودند، مظلومانه كشتند.  خون اين شهروندان ايراني به دست كساني به زمين مي‌ريزد كه رفتار‌ اغتشاشگرانه آنها با اشتهاي فراوان در شبكه‌هاي العربيه سعودي و شبكه ملكه انگلستان با تصاوير و گزارش‌هاي مشابه كه دروغ و اغراق دو ركن اصلي آن است، پوشش خبري داده مي‌شود. شبكه ملكه (بي‌بي‌سي) در همين مورد خودروي آتش‌نشاني بدون اشاره به ربودن خودرو به دست اغتشاشگران و خلاص كردن دنده آن روي پل، گزارش كرد كه «چند نفر هم در برخورد خودروي آتش‌نشاني با يك پرايد كشته شدند(!)» رهبر انقلاب ديروز فرمودند كه «دشمنان با پول، سلاح و سياست خود عليه ملت ايران هم‌پيمان شده‌اند. » هم‌پيماني بي‌بي‌سي با العربيه و توئيت‌هاي ترامپ و شبكه‌هاي صهيونيستي، نماد همين هم‌پيماني است. 
براي وهابيون سعودي، دشمني با ملت ايران يك تجربه چند‌ده‌ساله و براي صهيونيست‌ها تجربه‌اي طولاني‌تر و براي امريكايي‌ها، تجربه‌اي يكصد ساله است اما براي خبرنگاران، مجريان و كارشناسان ايراني بي‌بي‌سي كه در همين سال‌هاي اخير جيره‌خوار ملكه انگليس شده‌اند، ننگي است كه تا ابد از دامان به لجن كشيده آنها پاك نخواهد شد.