عذرخواهی آقای وزیر و 40 کیلو کاهش وزن خانم بازیگر!

وقتی رونالدو توسط کاربران ایرانی نوازش شد!
کریس رونالدو در صفحه اینستاگرامش تصویری از حضورش با جام‌ها و افتخارات به دست آورده در شهر «مادریا»‌ زادگاهش منتشر کرده بود. پستی که بیش از 2 میلیون بار لایک خورده بود و البته نکته جالبش حضور هم‌وطنان همیشه در صحنه حاضر در کامنت‌های این پست و نوازش رونالدو بود.  کریس که اینستاگرامش 118 میلیونی است حتی فکرش را هم نمی کرد ایرانی ها فعال ترین فالوور هایش باشند.از کامنت‌های ناسزاگویی عجیب به این ستاره دنیای فوتبال که بگذریم، کاربری زیر این پست نوشته بود:‌ «کریس جان فروشیه؟ اگه فروشیه بیار «ناصرخسرو» خودم برات آبش کنم»! کاربر ایرانی دیگری در اقدامی جالب خطاب به رونالدو نوشته بود : « کریس جان، جان همون بابات  توی جام جهانی هوامون رو داشته باش.»
 
40 کیلو کاهش وزن در چشم بر هم زدن!
چند روزی است که تصویری جدید از بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر می‌شود. تصویری که حکایت از لاغری و کاهش وزن 40 کیلویی این هنرپیشه دارد. کاربری با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «بابا فتوشاپه! مگه میشه؟ نکنه همسر جدیدش به طفلی گرسنگی می‌ده!» کاربری در ذیل همین پست کامنت گذاشته بود:‌ «باریکلا به اراده!»
 


ماجرای برادرنزاده فوتبالیست و افشاگری نود!
نود همچون همیشه توفانی بود. در نود این هفته عادل فردوسی‌پور پرده از حمایت غیرمعقول رئیس کمیسیون عمران مجلس از جوانی در مسیر فوتبالیست شدنش برداشت. نماینده مجلس، فوتبالیست جوانی به نام «رضایی» را برای رفتن توی تیم به چند تیم از جمله سپیدرود رشت معرفی کرده بود و از مدیران این تیم‌ها خواسته بود تا با وی قرارداد ببندند. جوان فوتبالیست هم با استفاده از همنامی این نماینده مجلس سوءاستفاده می‌کرده و خود را برادرزاده او معرفی کرده است. جالب است که نماینده مجلس این اقدام را کمک به جوانان شهرش می‌نامید و سعی کرد از زیر بار این ورود غیرحرفه‌ای به عرصه فوتبال شانه خالی کند. کاربری در تلگرام فیلم صحبت‌های فردوسی‌پور با رئیس کمیسیون عمران مجلس را منتشر کرده و نوشته بود: «واقعا جای تاسف دارد که نماینده مجلس ما به جای آن‌که به دنبال مطالبات بر حق مردم حوزه انتخابیه‌اش باشد، به فکر رانت بازی در فوتبال است!»
 
عذرخواهی وزیر و یک شوخی جدی
وزیر ارتباطات در توئیتر خود از مردم بابت قطعی شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرده و نوشته بود بعد از آرام شدن اوضاع در خصوص رفع این فیلترینگ با شورای امنیت ملی مذاکره خواهد کرد. کاربری زیر این توئیت گفته: «فقط مذاکراتتون تا 1400 طول نکشه!» واکنش‌ها به وعده نسیه وزیر جدی است.
 
واکنش های بانمک کاربران به فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام
 
کاربر توییتر
زیر عکس شوهر عمم نوشتم لیدر اغتشاشات میدان انقلاب بلکه بیان ببرنش چند ماه کل فامیل نفس راحت بکشیم.
کاربر توییتر
مادرم به شدت از فیلترینگ  تلگرام خوشحاله. چون بابام عملا هیچ کاری نداره با گوشی. فلذا یه سری سبزی بهش داده پاک کنه. اصلن یه وضعیه.
کاربر فیسبوک
وقتی اومدی نفهمیدم کی اومد. وقتی رفتی فهمیدم کی رفت!
کاربر تلگرام
فیلتر تلگرام به من نشون داد من از پایه خرابم . تلگرام و اینا هم نباشه نمیرم درس بخونم.
کاربر اینستاگرام
‌ تو این چند روز خونه شما هم تمیز شده یا فقط ما این حسو داریم؟
کاربر توییتر
توئیتر به تلگرام می‌گه:‌ آتش بگیر تا که بدانی چه می‌کشم / احساس سوختن به تماشا نمی شود
کاربر اینستاگرام
‌ حالا که همه چی فیلتر شده از مسوولان تقاضا داریم این سوراخای نون سنگک رو هم فیلتر کنن. مربا ازش می‌ریزه بیرون کوفتمون می‌شه.
کاربر تلگرام
واتس اپ رو نصب کردم منتظر شدم که بیاد یهو پیغام داد: رفتی دوراتو زدی حالا اومدی سراغ من؟ برو که خیلی نامردی تلگرامی بخت برگشته.
کاربر توییتر
هیچ وقت  فکر نمی کردم روزی برسه که بابام به هم بگه وی پی ان جدید چی داری!
کاربر اینستاگرام
 دیشب که تلگرام قطع شد، گوشی رو گذاشتم کنار و تازه فهمیدم پسرم چقدر بزرگ شده! بابا قربونت بشه بابایی...