یورش داعش به غرب موصل دفع شد



گروه جهان/ با وجود اعلام پاکسازی داعش از عراق، این کشور همچنان در معرض خطر این گروه تروریستی است. شب گذشته منابع عراقی از دفع یورش انتحاری داعش به غرب موصل و هلاکت ۹ تکفیری خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش عراق یورش انتحاری داعش در غرب موصل را خنثی کرد. عبدالجبار النعاس مسئول عملیات صحرای ارتش عراق اعلام کرد: چهار خودرو بمبگذاری شده داعش که عوامل انتحاری آنها را هدایت می‌کردند به مواضع ارتش و حشدشعبی عراق در بادیه در منطقه الحضر در نزدیکی روستای الصخریات در غرب موصل یورش بردند که ارتش موفق به دفع یورش و هلاکت ۹ تکفیری شد. در این یورش سه نظامی ارتش عراق زخمی و به بیمارستان صحرایی برای درمان منتقل شدند.


در همین حال سخنگوی وزارت خارجه عراق از
20 هزار حمله سایبری به سایت رسمی وزارت خارجه عراق آن هم تنها در یک روز خبر داد. احمد محجوب با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که حملات سایبری فوق از سوی برخی طرف‌های شناخته شده با هدف باجگیری از عراق و ممانعت از ادامه فعالیت در پیشبرد سیاست‌های دولت در راستای حفظ وحدت و حاکمیت ملی و حمایت کامل از تمامی نیروهای مسلح کشور انجام می‌شود و وزارت خارجه عراق تاکنون تمامی این حملات سایبری را خنثی کرده است.