پرچم ايران در پنجمين روز راهپيمايي‌ها در دست بختياري‌ها

«آتش زدن پرچم ایران‌» و «توئیت‌های حمایتی ترامپ» که پیش از این مردم ایران را تروریست خوانده بود، در کنار به میدان آمدن نتانیاهو، مریم رجوی و شبکه ملکه انگلستان در اغتشاشات اخیر چند شهر ایران، موجب شد تا پرچم مقدس ایران و احساس وطن‌دوستی و عشق به سرزمين ايران در راهپیمایی‌های پنج روز گذشته مردم در نقاط مختلف کشور عیان تر از همیشه باشد. شبکه ملکه آخرین آرزوهایش را برای جو دادن به فضای مرده اغتشاشات در مصاحبه‌ای با ربع پهلوی دنبال کرد، باقی مانده عیاش و منحرف پدری که 40 سال پیش مردم ایران او را قی کردند. نتانیاهو سگ زنجيري امریکا در خاورمیانه نیز بعد از فروکش کردن توئیت‌هاي ترامپ، برای حمایت از اغتشاش‌‌‌ها دست به دامن انگلیس شد؛ سگی به روباهی امید بسته است!
هزاران نفر از مردم چهارمحال و بختياري روز يك‌شنبه هفدهم دي ماه در زير بارش برف در راهپيمايي شكوه وحدت و انسجام ملي شركت كردند. به گزارش ايرنا، اين راهپيمايي مردمي در ادامه محكوميت اقدامات اخير آشوبگران در برخي نقاط كشور و حمايت از آرمان‌هاي امام راحل و مقام معظم رهبري و پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در شهرستان‌هاي نه‌گانه اين استان برگزار شد. راهپيمايان با محكوم كردن حركات اخير آشوبگران، خواستار محاكمه كساني شدند كه در چند روز اخير به اموال عمومي ضربه زدند. شركت كنندگان در اين راهپيمايي شعارهاي مرگ بر فتنه گر، مرگ بر امريكا، مرگ بر اسرائيل، فتنه‌گر منافق اعدام بايد گردد سر دادند.
راهپيمايي مركز چهارمحال و بختياري از ساعت 10 صبح از ميدان فردوسي به سمت ميدان انقلاب شهركرد با حضور هزاران نفر از اقشار مردم برگزار شد. شركت كنندگان در اين راهپيمايي با قرائت قطعنامه‌اي از تلاش نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقراري امنيت و آرامش در شهرهاي مختلف كشور قدرداني و خواستار محاكمه كساني شدند كه به اموال عمومي خسارت وارد كردند.  اين راهپيمايي در شهرستان‌هاي اردل، بن، بروجن، سامان، فارسان، كوهرنگ، كيار، لردگان و برخي از روستاها و شهرهاي استان برگزار شد. اين راهپيمايي در 14 نقطه استان با حضور چشمگير مردم برگزار شد، راهپيمايي در شهر فرخ‌شهر شهر ستان شهركرد نيز در بعدازظهر يكشنبه برگزار مي‌شود.  در پي برخي از تجمع‌هاي غيرقانوني و بدون مجوز هفته گذشته در برخي از شهرهاي كشور، اموال عمومي مورد هجوم آشوبگران قرار گرفت كه با اقدام بموقع و موثر نيروهاي انتظامي و حافظان امنيت، آرامش به شهرها بازگردانده شد.