زمان واریز «عیدی» مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ساختمان جدید شعبه ٢٣ تامین اجتماعی تهران یکی از املاک بلاتکلیف و دارای معارض بود که با اقدامات صورت گرفته این ساختمان رفع معارض شد و برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در اختیار شعبه ٢٣ قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، سیدتقی نوربخش در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه ٢٣ تهران اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر بالغ بر ۵٢٠ میلیارد تومان پروژه های بیمه ای، درمانی و اقتصادی در سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسیده است. وی بازسازی ساختمان جدید برای شعبه ٢٣ تهران را یکی از اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: ارزش املاک در اختیار سازمان تامین اجتماعی حدود ٢٠٠٠ میلیارد تومان است و در سال های اخیر بسیاری از املاکی که دارای معارض بلاتکلیف بودند، تعیین تکلیف شدند. نوربخش از کارکنان شعبه ٢٣ تهران به دلیل تلاش فراوان و تحمل سختی ها در این جابه جایی تشکر کرد و گفت: جابه‌جایی انجام شده با هماهنگی واحدهای مختلف سازمان تامین اجتماعی و در سریعترین زمان ممکن انجام شده است. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: انتقال شعبه ٢٣ به ساختمان جدید بدون تردید منجر به ارتقاء خدمات این شعبه و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بازنشستگان خواهد بود.نوربخش با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و زمان پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اقدامات صورت گرفته و پیش بینی‌های انجام شده امیدواریم عیدی بازنشستگان در نیمه اول اسفند ماه پرداخت شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، خداقلی میرزایی مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ نیز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه ٢٣ تامین اجتماعی تهران درباره این ساختمان تصریح کرد: ساختمان سابق این شعبه از املاک سازمان اوقاف و امور خیریه بود که در سال ٩٢ اقدام به تخلیه آن شد. وی اضافه کرد: خوشبختانه دستور بازسازی این شعبه از شهریور ماه داده شد و در مدت ۵ تا ۶ ماه این شعبه در هشت طبقه بازسازی شد. میرزایی متراژ این ساختمان را سه هزار مترمربع بیان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در این شعبه جدید خدمات بهتری به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه دهیم.
سایر اخبار این روزنامه
خودکشی سیدامامی در حال بررسی است «ابتکار» از انتقاد نمایندگان نسبت به اصول بر زمین مانده قانون اساسی گزارش می دهد بررسی «ابتکار» از وضعیت حال و آینده بازار طلا در ایران و جهان فنر طلا رها شد جلال خوشچهره صراحت و شجاعت در کلام رئیس‌جمهوری « ابتکار» از مشکلات اجتماعی و مالی تراجنسی‌ها گزارش می‌دهد قفسی به نام تَن «ابتکار» پیشنهاد همه پرسی ریاست جمهوری را بررسی می‌کند مسیر غبارآلود رفراندوم « ابتکار » سابقه اهدای جایزه‌های مشترک در جشنواره‌های سینمایی را بررسی می‌کند تکرار استثنای حاشیه ساز « ابتکار » حضور ایران در کنفرانس بازسازی عراق را بررسی می‌کند حلقه مفقود تعمیم قدرت سیاسی به نفوذ اقتصادی سید قاسم یا حسینی در گفت وگو با «ابتکار» از نقش فروغ در تزریق زبان به ادبیات فارسی می گوید قبرستان گردی از کجا آمد و چرا استقبال از آن هر روز بیشتر می‌شود؟ هزار سال گورگردی زمان واریز «عیدی» مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی اعلام شد ترامپ: توافق هسته‌ای برای اسرائیل فاجعه بار است نیویورک‌تایمز تحلیل کرد ۵ نکته درباره درگیری اخیر اسرائیل و سوریه احتجاج: پراندن مگس از روى زخم کالبد شکافى یک اقتصاد