تقدیر از 11 پایان نامه برتر علوم انسانی با محوریت تولید و اشتغال

نخستین جشنواره ملی قدردانی از رساله‌ها و پایان نامه‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال روز سه شنبه با معرفی 11 برگزیده و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا، در آخرین روزهای سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تقدیر از پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال را برگزار کرد.
این جشنواره که قرار است از این پس یا تشکیل دبیرخانه دائم آن دو سال یکبار برگزار شود، از مهرماه گذشته برای دریافت پایان نامه هاو رساله‌های مرتبط که در بازه زمانی 86 تا 96 نوشته و دفاع شده‌اند فراخوان داد.
دبیر علمی این جشنواره در مورد آثار دریافت و جست و جو شده توسط دبیرخانه گفت: جست و جوی یکهزار اثر، احصای بیش از 400 اثر و رسیدن حدود 100 اثر در موضوعات مختلف به دست دبیرخانه بود.


دکتر سمیه توحیدلو ادامه داد: کار داوری آثار با همت کمیته علمی و حدود 30 داور برگزیده از دانشگاه‌های مختلف در دو نوبت یکبار داوری عمومی و بار دیگر داوری نهایی انجام شد.
وی تاکید کرد: پایان نامه‌ها در 4 کارگروه اصلی شامل مدیریت، اقتصاد، حسابداری و کارگروه علوم اجتماعی، ارتباطات و کارگروه تاریخ، جغرافیا، هنر و تربیت بدنی و کارگروه فلسفه، ادبیات، زبانشناسی و الهیات بررسی شده‌اند.
توحیدلو گفت: در هر 4 کارگروه آثار مهمی به دست ما رسید که بعضی مستقیم موجب تولید و اشتغال شده و برخی زمینه را برای آن فراهم می‌کردند.
وی توضیح داد: بر اساس داوری‌ها 11 اثر منتخب شد؛ یک نفر در مقطع دکتری برگزیده، 5 نفر در مقطع دکتری شایسته تقدیر و 5 نفر در مقطع ارشد شایسته تقدیر شناخته شدند که علاوه بر جوایز نقدی از حمایت‌های معنوی صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران برای انجام پژوهش‌های بیشتر یا اجرای دوره فوق دکتری برخوردار خواهند شد.
*منتخبان
احسان سلطانی فر با رساله دکتری تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصت کسب و کار ایران و فرانسه دانش آموخته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران به عنوان فرد برگزیده شناخته شد.
همچنین مرتضی طاهری اردلی در رشته زبانشناسی از پژوهشگاه علوم انسانی ک مطالعات فرهنگی، سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی از دانشگاه شهید بهشتی، حمید سجادی در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران، مهدی دهقانی در رشته مدیریت دانشگاه سمنان و مهتا بذرافکن از دانشگاه شیراز در رشته علوم اجتماعی شایسته تقدیر برای رساله‌های مقطع دکتری معرفی شدند.
افزون بر این، محمد فرزانه از دانشگاه تهران در رشته اقتصاد، فاطمه خوشنویسان از دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی معدنچی زارع در رشته مدیریت از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی از دانشگاه شهید بهشتی و حسنعلی محسنی از دانشگاه امام صادق(ع) در مقطع کارشناسی ارشد شایسته تقدیر معرفی شدند.
سایر اخبار این روزنامه
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: سرانه آب در ایران بحرانی است پس از یک اختلاف درازمدت با ترامپ تیلرسون برکنار و رئیس سازمان سیا جایگزین او شد مصدومیت 40 نفر در حوادث چهارشنبه سوری تهران واکنش دولت به سخنان آیت‌الله جنتی آیت‌الله جنتی مجدداً به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد هشدار صریح روسیه به آمریکا درباره حمله به سوریه روسیه: اگر آمریکا به سوریه حمله کند، پاسخ می‌دهیم اعتراف ترامپ به شکست دیپلماسی جهانی آمریکا رونمایی از تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تالار مشاهیر برج میلاد رای اعتماد مجدد مجلس به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری پنجمین کنگره ملی 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا برگزار شد تقدیر از 11 پایان نامه برتر علوم انسانی با محوریت تولید و اشتغال گزارش مستند رئیس دیوان عدالت اداری درباره عملکرد دیوان؛ کاهش چشمگیر پرونده‌های باقیمانده از سنوات قبل و بهبود روند دادرسی در دیوان عدالت اداری دلایل چرخش‌های «اون»