بقایی به زندان معرفی شد

آفتاب یزد- گروه سیاسی: حمید بقایی جهت اجرای حکم صادره به زندان معرفی شد. سایت رسمی قوه قضاییه این موضوع را اعلام کرد .
پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و همچنین ابلاغ حکم صادره، مامورین پلیس روز سه‌شنبه یعنی دیروز نسبت به دستگیری و معرفی وی جهت اجرای حکم صادره از جمله 15 سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام کرده و به زندان معرفی شد.
گفته شده که دادستانی تهران متعاقباً در مورد مفاد حکم صادره جداگانه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
حمیدرضا بقایی معاون اجرایی دولت سابق پس از ماجراهای بسیار و رفت و آمدهای پرحاشیه از زنبیل قرمز به دست گرفتن تا کلیپ های مختلفی که از او به دلیل این دادگاه رفتن‌ها و اتهامات وارده به او مطرح بود ، راهی زندان شد . بقایی پیش از این نیز ۲۲۵ روز در «بازداشت موقت» به سر برد ... او بعد از آزادی کاندیدای ریاست جمهوری شد. بقایی یک بار دیگر هم در تیرماه سال 96، با حکم بازپرس پرونده سابق خود از مقابل خانه‌اش بازداشت و پس از تعیین وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی و عدم تادیه آن زندانی شد. بقایی یک روز بعد از انتقال به


بیمارستان و پس از ۱۸ روز بازداشت
با تامین وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی
آزاد شد.
از آن موقع بود که خط و نشان کشیدن های مکرر حمید بقایی برای قوه قضائیه شروع شد و اظهارات به اصطلاح افشاگرانه کلید خورد. در همین حین رفت و آمدهای بقایی به دادگاه نیز به اتهامات مختلف تداوم داشت. اتهاماتی که بیشتر مالی است تا سیاسی .
آذرماه ۱۳۹۶ حمید بقایی در کانال تلگرامی خود در ادعایی غیرحقوقی گفت: که دادگاه برای او حکم حبس ۶۳ ساله صادر کرده‌است. هرچند در این میان گفته شد که بقایی مجموعه جمع حبس های بقایی 63را حساب کرده است دست آخر اینکه سایت میزان روزگذشته خبر از دستگیری او برای اجرای حکم داد.