تیراندازی مرگ بار در مدرسه شهر «سانتافه» آمریکا

با گذشت ساعتی پس از انتشار خبر اولیه تیراندازی، یک مقام آمریکایی گزارش داد که در اثر این حمله چندین دانش آموز کشته شدند اما به تعداد دقیق تلفات اشاره نکرد. شبکه سی‌.ان.ان به نقل از منابع خبری گزارش داد که حداقل 8 دانش آموز در این تیراندازی کشته شدند و فرد ضارب بازداشت شده است.
برخی منابع خبری می گویند که مهاجم همچنان فعال است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرده اند. پلیس می گوید هنوز گزارشی درباره کشته یا مجروح شدن کسی دریافت نکردیم اما یک دانش آموز به شبکه «ای‌بی‌سی» گفته است، مشاهده کرده که مهاجم به یک دختر در کلاس درس شلیک کرده است.
در حال حاضر نیروهای پلیس، آتش نشانی و اورژانس اطراف مدرسه را محاصره کرده اند و در آنجا مستقر هستند. با گذشت ساعتی پس از انتشار خبر اولیه تیراندازی، یک مقام آمریکایی گزارش داد که در اثر این حمله چندین دانش آموز کشته شدند اما به تعداد دقیق تلفات اشاره نکرد.
سایر اخبار این روزنامه
محمد علی کوشا : طباطبایی مظهر میانه روی و مردم خواهی بود خداحافظی با استاد معتدل اخلاق «ابتکار» دلایل چرخش مجدد مواضع کره‌شمالی و تهدید به کناره‌گیری از مذاکرات با آمریکا را بررسی می‌کند «ابتکار» از افزایش میزان فوت به دلیل خوردن قارچ های سمی در سال 97 گزارش می دهد دوست داشتنی ِخطرناک محمدعلی وکیلی بی «توافقی» مقدمه بی«عملی» تغییرات اقلیم چه تاثیری بر گونه‌های حشره‌های مهاجر روی زمین خواهد داشت؟ سرنوشت شوم زمین بدون حشرات برگزاری یادواره‌ها برای مفاخر ادبی کشور چه تاثیری در شناساندن آنها به عامه مردم دارد؟ «ابتکار» از خود محوری کشورهای صادرکننده نفت گزارش می‌دهد کژکارکردهای اوپکی گزارش «ابتکار» از حل اختلاف مجلس و دولت درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان عدالت در پرداخت حقوق ها رعایت می شود؟ واکنش مشاور ویژه ولیعهد عربستان به شایعه کشته یا زخمی شدن ولیعهد محمد بن سلمان کجاست؟ دولت دوازدهم بعد از انتخابات 96 چه شرایطی را تجربه کرده است؟ یک‌سال پس از تکرار امید اطلاعیه وزارت کشور درباره حوادث اخیر کازرون تیراندازی مرگ بار در مدرسه شهر «سانتافه» آمریکا دفاع ناطق نوری از برجام: رهبری کلیات برجام را تایید کردند