خبر

***
شکست نزدیک ایران از برزیل
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه سه بر دو مقابل برزیل قهرمان المپیک باخت.
به گزارش ایسنا، دومین روز از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ دیروز در گروه‌های چهارگانه پیگیری شد و در یکی از مهمترین دیدارها و در شهر اوفا روسیه تیم ملی والیبال ایران رو در روی برزیل قهرمان المپیک قرار گرفت و در پایان با وجود ارائه عملکردی درخشان، در لحظات پایانی کم آورد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
شاگردان کولاکوویچ هرچند توانستند با پیروزی بااختلاف زیاد در ست چهارم بازی را به ست پنجم بکشانند، در ست پایانی نیز با وجود ارائه نمایشی درخشان، بازی را به قهرمان المپیک واگذار کردند تا ایران با ۳ پیروزی و ۵ شکست و کسب ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم بایستد.


ست‌های بازی با امتیازهای ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۳، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۵-۱۳به سود برزیل پایان یافت تا برزیل با ۷ پیروزی و ۲۰ امتیاز به صدر جدول صعود کند. 
در این دیدار ایگور کولاکوویچ به بیشتر بازیکنانی که در شش بازی قبلی بازی کرده بودند استراحت داد و سعید معروف، فرهاد قائمی، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی و امیر حسین توخته را به زمین فرستاد و در سوی مقابل در تیم ملی برزیل تنها برونو رزنده بر روی نیمکت حضور داشت و رنان دال زاتو برای دیدار با ایران، دسوزا، آرجونا، مائوریسیو سوزا، داگلاس سوزا، ساتکمپ و سیلوا را در ترکیب ابتدایی قرار داد.
در دیگر دیدار، تیم ملی لهستان موفق شد در سه ست متوالی برابر ژاپن به برتری برسد تا با رساندن امتیازاتش به عدد ۲۰ به صدر جدول صعود کند. ست‌های این بازی با امتیازهای ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۲۰ به سود شاگردان ویتال هنین پایان یافت تا چشم بادامی‌ها با قبول پنجمین باخت‌شان به رده یازدهم سقوط کنند.