نشریه آمریکایی مطرح کرد؛ افشا‌ی همدستی رژیم صهیونیستی وچند کشور عربی علیه ایران

یک نشریه آمریکایی جزئیاتی از همکاری رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب خلیج فارس به همراه دولت دونالد ترامپ علیه ایران و توافق هسته‌ای را افشا کرد.
به گزارش ایرنا، نشریه آمریکایی نیویورکر در گزارشی مبسوط از جزئیات جدیدی از تلاش رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط با کشورهای عرب خلیج فارس برای همکاری در جهت مقابله با نفوذ ایران و همچنین تخریب توافق هسته‌ای (برجام) پرده برداشت.
براساس این گزارش، نهادهای اطلاعاتی آمریکا خبردار شدند که تماس‌هایی تلفنی میان مقام‌های صهیونیست و امارات متحده عربی همچنین یک مقام ارشد این کشور با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برقرار شده است.
همچنین این گزارش فاش کرد که هیلاری کلینتون چه در زمانی که وزیر خارجه باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا بوده و چه در زمان نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری از همکاری عربستان سعودی و امارات با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای مقابله با نفوذ ایران خبر داشته است.


در همین راستا، مقام‌هایی از رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ملاقاتی محرمانه که از دولت اوباما نیز مخفی مانده بوده، در قبرس داشته‌اند و دولتمردان آمریکایی گمان می‌کنند که شخص نتانیاهو نیز در این ملاقات که بر موضوع مقابله با توافق هسته‌ای متمرکز بوده، شرکت کرده است.
نشریه نیویورکر همچنین در این گزارش از تلاش رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط با تیم ترامپ در زمان رقابت‌های انتخاباتی سال 1395خبر داد.
براساس این گزارش، نتانیاهو از دوستان نزدیک پدر جرد کوشنر داماد ترامپ است و از این طریق مقام‌های صهیونیستی با تیم رئیس جمهوری آمریکا ارتباط برقرار کرده‌اند.
پیشتر نیز گزارش‌هایی درباره ارتباط امارات متحده عربی با مقام‌های صهیونیست در راستای مقابله با ایران و برجام منتشر شده بود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس اوایل سال جاری از دیدار نتانیاهو با «یوسف العتیبه» سفیر امارات در واشنگتن خبرداد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک رستوران به همراه همسر خود با العتیبه شام خورده و گفت‌و‌گویی داشته است.
همچنین گزارش دیگری پیشتر فاش کرد که العتبیه روابط دوستانه‌ای با «ران درمر» سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن دارد و حتی درمر از او دعوت کرده بود که در سخنرانی نتانیاهو علیه ایران در کنگره آمریکا شرکت کند. اما العتیبه این دعوت را محترمانه رد کرده بود.
نتانیاهو در سال 1391 نیز در نیویورک دیداری با العتیبه و «شیخ عبد‌الله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات متحده عربی داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
سخنگوی دولت: حقوق کارکنان با احکام جدید تا پنجشنبه پرداخت می‌شود وزیر اقتصاد خبر داد حذف 600 مجوز غیرضرور کسب و کار اخبار کوتاه وزیر آموزش و پرورش: ابزار دست دلالان آموزشی شده‌ایم اوباما برای انتخابات آینده دست به کار شده است ترامپ: هیچ امتیازی ندادم و تحریم‌های علیه کره شمالی ادامه دارد ابلاغیه وزیر بهداشت: مراکز درمانی ملزم به خرید داروهای تولید داخل شدند اتحادیه ماشین آلات آلمان: جامعه جهانی باید در مقابل تحریم آمریکا بایستد مجوز افزایش قیمت خودرو صادر شد اخبار کوتاه دشمن خارجی را ناامید کنیم اقامه نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) دکتر روحانی در پیامی با تبریک انتخاب نخست‌وزیر جدید ایتالیا؛ همکاری‌های همه جانبه ایران و ایتالیا باید در جهت منافع متقابل و اجرای توافقات توسعه یابد رئیس کل بانک مرکزی: برخی برداشت‌ها درباره قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم نادرست است در جلسه شورای معاونین شهرداری تهران صورت گرفت؛ سه انتصاب جدید در شهرداری تهران وزارت دفاع: اکثر فعالیت‎های اقتصادی نیروهای مسلح درحال واگذاری است موگرینی: اتحادیه اروپا به اجرای کامل برجام متعهد است نشریه آمریکایی مطرح کرد؛ افشا‌ی همدستی رژیم صهیونیستی وچند کشور عربی علیه ایران