برگه صعود را خودم امضا می‌کنم

آفتاب یزدـ هیوا یادگاری: انفجار، باروت و دود غلیظ. این اتفاق خواهد افتاد اگر سردار ترکمن در حساس ترین دوئل تاریخ، اردوی اسپانیا را به کافه متروک بدل و ایران را در شور و شوق و شبنم غرقه کند. سردار آزمون پسر خوب ایران آماده است تا با سری پر از تفنگ‌های پر، تور دروازه اسپانیا را بلرزاند و نقش اول یک فیلم کاملا حماسی را ایفا کند. در آستانه دیدار با لاروخا پای حرف‌ها‌ی شکارچی تیزچنگی نشستیم که برای بوسیدن روی ماه خدا ثانیه‌ها‌ را شماره می‌کند.

چهارشنبه شب همه نگاه‌ها‌ به توست سردار.
می دانم چه وظیفه سنگینی روی دوشم است و مردم چه انتظاری دارند. من اینجا هستم که گل بزنم و در نقش مهاجم تیم ملی به مطالبات کادر فنی پاسخ دهم. حیف که بازی اول پایم به گل باز نشد.



وقتی فرار کردی و مدافعان مغرب را جا گذاشتی بوی گل در سن‌پترزبورگ پیچید اما...
بله می‌توانستم گل بزنم اما تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد. اما یادتان باشد برای سردار سربلندی تیم ملی مهم‌تر از هر چیزی است. ما مراکش را بردیم و این همان چیزی بود که دوستداران ایران می‌خواستند.

مقابله با ستاره‌های اسپانیا کار ساده‌ای نیست؛ هست؟
در اینکه آن‌ها‌ با توپ پر به روسیه آمده اند و کارنامه درخشانی دارند شکی نیست، اما مهم این است که ما با تمام وجود بجنگیم و اجازه نفس کشیدن را از حریف بگیریم. فوتبال بازی لحظه‌ها‌ست. هیچ تیمی هم از پیش برنده نیست. یک ایران با انگیزه و
با اراده با نقشه‌ها‌ی کی روش می‌تواند بسیاری از معادلات را به هم بزند.

پس باید به صعود فکر کنیم؟
مطمئن باشید که خدا با ماست و حرکت ما با برکت همراه خواهد شد. ما عزم‌مان را جزم کرده‌ایم تا برای اولین بار تیم ملی را به دور دوم ببریم. تا اینجای کار هم به هدف خود دست یافته‌ایم. من دلم گواهی می‌دهد که در روزهای پیش رو اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

کارلوس چقدر به بالارفتن ایران امیدوار است؟
او کوه انگیزه است و با دانش خود توانسته این موفقیت‌ها‌ی بزرگ را برای فوتبال ایران رقم بزند. بله کی روش به بچه‌هایش اعتقاد دارد و با قدرت، از افق‌ها‌ی روشن در تمرینات حرف می‌زند.

حتما می‌دانی که بعد از برد مراکش اینجا چه اتفاقی افتاد.
بله صحنه‌ها‌ را دیدم و کیف کردم. شادی مردم در خیابان‌ها‌ نشانگر رضایت آن‌ها‌ از عملکرد تیم ملی است. امیدوارم بتوانیم در برابر اسپانیا هم خودمان را به رخ بکشیم تا شادی دوباره سر از خانه ایرانی‌ها‌ی عزیز درآورد.

دل‌مان قرص باشد که این بار گل می‌زنی؟
من تمام سعی ام را خواهم کرد و مطمئن باشید پاسخ اعتماد مربیان را خواهم داد. دوباره می‌گویم امضای زیر برگه صعود ایران مهم‌تر از گلزنی سردار است. دعا کنید این اتفاق بیفتد و فوتبال ایران در مسیر تحول و پیشرفت قدم‌ها‌ی بلندتری بردارد.