افشای حقوق بشر امریکایی در «بزم رزم» شاعران و خوانندگان انقلابی

مراسم شب شعر و موسیقی «بزم رزم» به‌مناسبت فرارسیدن هفته حقوق بشر امریکایی با حضور جمعی از خوانندگان و شاعران انقلابی کشور در شیراز برگزار شد.
مراسم شب شعر و موسیقی «بزم رزم» به مناسبت فرارسیدن هفته حقوق بشر امریکایی با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، جانبازان، جمعی از خوانندگان و شاعران انقلابی کشور و عموم مردم انقلابی فارس در تالار سینما شیراز برگزار شد. در ابتدای این برنامه که با مشارکت باشگاه ترانه و موسیقی راه برگزار شد، سرهنگ گلزار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان فارس گفت: نامگذاری هفته حقوق بشر امریکایی از سوی مقام معظم رهبری تنها یادآوری از جنایات بی‌رحمانه دولت امریکا است. وی ادامه داد: واقعه ۷ تیر، انهدام هواپیمای مسافربری، کودک آزاری، نقض حریم خصوصی افراد، لابی‌های سیاسی پشت پرده تنها گوشه‌ای از نماد حقوق بشر امریکایی است که ما با این حقوق بشر مبارزه می‌کنیم. علی زکریایی مجری مطرحی که نام خود را با اجرا‌های طنز انتقادی بر سر زبان‌ها انداخته بود این بار در شیراز با اجرای خود بار‌ها حاضران را به وجد آورده و تنور این مراسم را از همان ابتدا گرم کرد.
بعد از پخش کلیپی با عنوان فتنه رنگ ها، حمیدرضا استادیان با اجرای ترانه جعبه سیاه درباره واقعه شلیک موشک ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری ایران، شروع برنامه را کلید زد. مجتبی الله‌وردی ترانه «رجز حرمله» را با سبکی متفاوت برای شیرازی‌ها اجرا کرد و پیمان طالبی یکی از شاعران انقلابی به اجرای قطعه شعری پرداخت.