سلام ایران

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

چگونه صرفه جویی کنیم از کجا شروع کنیم



منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

  صله ارحام/صابر: من پیشنهادی به مردم عزیز کشورمان مبنی بر انجام صله ارحام دارم. در اسلام و آموزه‌های دینی بسیار تأکید بر انجام صله ارحام شده است. توصیه می‌کنم اگر ممکن است حتی به‌صورت تلفنی هم که شده از حال هم باخبر باشیم تا ان‌شاءالله مهربانی و همیاری بین ما بهتر از قبل و رو به رشد باشد.
  پرداخت ارز 4200 تومانی به افراد خاص/ کمالی از اصفهان :این ارزی که با قیمت 4200 تومان به یک سری افراد خاص می‌دهند، چه کسی بر این کار نظارت می‌کند. این هم یک رویه برای ثروت اندوزی است و چرا رئیس بانک مرکزی هیچ واکنشی به این موضوع ندارد؟
  حمایت از سخنان رئیس‌جمهوری/ پرویز غلامی :در روزنامه ایران روز چهارشنبه مورخ 13/4/97 مطلبی از قول آقای روحانی نوشته شده است مبنی بر اینکه امکان ندارد نفت منطقه صادر شود ولی نفت ایران صادر نشود. این حرف تمام ملت ایران است و از قول ما به تمام دنیا بگویید این امکان ندارد ایران بگذارد نفت منطقه به دنیا برود ولی نفت ایران صادر نشود.
  قطع آب منطقه اندیشه شهریار/ محمودی: دراندیشه شهریار از 24 ساعت شبانه روز 23 ساعت آب این منطقه قطع می‌شود. به هر کسی هم که می‌گوییم هیچ‌کس پاسخگو نیست. این منطقه با این همه سکنه تکلیفشان چیست؟
   درخواست کمک جهت آزادی زندانی/ افشین منصوری: با اینکه بیمار هستم و ناراحتی قلبی دارم و گواهی پزشک قانونی در خصوص عدم حبس دارم ولی دادسرای کاشان این موضوع را قبول نمی‌‌کند و الان در زندان هستم. لطفاً کمک کنید از زندان آزاد شوم.
  ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ازکارشناسی/ یک هموطن: جهت ادامه تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد یا دکترا، مسئولان امکانی را فراهم کنند که این افراد که تمایل به ادامه تحصیل در دانشکده‌های پردیس را دارند بدون کنکور بتوانند ادامه تحصیل دهند و شرط ثبت‌نام در کنکور سراسری را حذف نمایند.