گرگي در لباس ميش

اسماعيل كهرم
هر روز چند جوان توسط رژيم اشغالگر قدس كشته مي‌شوند. سرزمين فلسطيني‌ها توسط اين رژيم و با حمايت امريكايي‌ها به غصب گرفته شده و آنها با قلدري تمام در آن فرمانروايي مي‌كنند. در چنين شرايطي نخست‌وزير رژيم اشغالگر قدس تلاش مي‌كند تا با يك ويديوي مضحك مسائل داخلي در ايران را به باد انتقاد بگيرد، روي مردم ايران تاثير بگذارد و از ديگر كشورها مي‌خواهد براي كمك به مردم ايران اقدام كنند.
سخنان اخير نتانياهو كه در آن يك شخصيت فرضي به نام فاطمه را خلق كرده و به مسائلي نظير آلودگي هوا و كم آبي مي‌پردازد، قطعا مورد استقبال مردم ايران قرار نخواهد گرفت. اين سناريوي طراحي شده توسط نخست‌وزير رژيم اشغالگر قدس از همان ابتدا شكست خورده است. او امروز به مساله آب در ايران توجه مي‌كند و فردا سراغ موضوعات ديگر مي‌رود، اما واقعيت اين است كه كسي به اين گفته‌ها توجهي نمي‌كند و آنها را ارزشمند نمي‌داند.
ايراني‌ها دهه‌هاست نسبت به اقدامات انجام شده توسط رژيم اشغالگر قدس در سرزمين فلسطين اعتراض مي‌كنند و كشتار مردم اين كشور را اقدامي خلاف حقوق بشر ادعايي از سوي افرادي مانند نتانياهو مي‌دانند. اين رژيم در آخرين اقدام‌هاي خود با وجود مخالفت جدي فلسطيني‌ها، پايتخت خود را به بيت‌المقدس تغيير داده و امريكايي‌ها هم در حمايت از آنها، سفارت خود را منتقل كردند كه همين امر نشان مي‌دهد چقدر ادعاهاي آنها در حمايت از حقوق بشر بي‌ارزش است. اگر هدف نتانياهو از اين سخن جلب رضايت مردم است بايد بداند هيچ اقبالي از اين گفته‌ها به دست نمي‌آيد و كسي جذب اين آرتيست‌بازي‌ها نمي‌شود. رژيمي كه هرروزه جوانان فلسطيني را مي‌كشد، چطور به يكباره علاقه‌مند فاطمه در ايران شده است؟


متاسفانه محيط زيست يكي از حربه‌هاي سخنان دخالت‌جويانه نتانياهو در ايران است كه نشان دهد دلسوز ايران است اين در حالي است كه اين رژيم به لحاظ مساحت و جمعيت حتي از تهران كوچك‌تر است. نتانياهو بايد نقاب را از چهره‌اش بردارد؛ او گرگي در لباس ميش است كه خود را دلسوز نشان مي‌دهد. چندي پيش نيز او درباره راه‌اندازي كانالي صحبت كرد كه در آن شيوه مصرف آب را آموزش دهد. ما در كشورمان متخصصان برجسته‌اي داريم كه مي‌توانند درباره مديريت آب به ما كمك كنند و نيازي به دلسوزي افرادي مانند او كه تنها به قصد دخالت و تخاصم چنين سخناني را مطرح مي‌كنند، ‌نداريم.