درخواست برگزاری تجمع مقابل مجلس در روز استیضاح ربیعی

دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران و معاونت امور استان‌ها و شهرستان‌های این تشکیلات صنفی در دو نامه جداگانه خطاب به استاندار تهران خواستار برگزاری تجمع شدند. به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل حق‌پرستی دبیر اجرایی خانه کارگر استان تهران و حسن صادقی معاونت امور استان‌ها و شهرستان‌های این تشکیلات صنفی در دو نامه جداگانه خطاب به محمد حسین مقیمی استاندار تهران خواستار برگزاری تجمع شدند.
در نامه‌های این تشکیلات صنفی دلیل برگزاری این تجمع مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذکر شده است. با توجه به اینکه روز استیضاح چهارشنبه هفته جاری اعلام شده است، مسئولان تشکیلات خانه کارگر خواستار برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز خود در همین روز و در مقابل مجلس هستند.
استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی در حالی چهارشنبه گذشته اعلام وصول شد که این طرح هنوز در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار نگرفته بود.
سایر اخبار این روزنامه
به مناسبت سالمرگ حسین پناهی، شاعری که روحی کودکانه اما پریشان داشت بابونه بی‌پناه برای مادر آوازخوانان ایران که انسانیت 49 سال است داغدار اوست زجرِ قمـر «همدلی» موضوع شیوع دلالی را در جامعه امروز ایران بررسی می‎کند اپیدمی دلالی «همدلی» پیرو اظهار نظر یکی از اعضای مجلس خبرگان درباره پیشنهاد ترامپ بررسی کرد سیاستی که متولی ندارد «همدلی» در گفت‌و‌گو با کارشناسان اقتصادی، راهکارهای ایجاد شفاف‌سازی را بررسی می‌کند گزارش «همدلی» از کودکان کار بدون هویت که اسیر قاچاقچیان اعضای بدن می‌شوند توحشی باورنکردنی همزمان با برگزاری دادگاه منفورت، دو قاضی در دو پرونده مختلف، دولت ترامپ را موظف به رسیدگی به مسائل مهاجران کردند تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد هرمز شریفیان پاستور در سکوت به نام روحانی، به کام کاسبان تحریم تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد درخواست برگزاری تجمع مقابل مجلس در روز استیضاح ربیعی