نظــــر مـــردم



  اسراف آب و برق از سوی ادارات/ آقای صادقی: ادارات و سازمان‌ها متأسفانه بیشترین مصرف کننده برق، آب و گاز هستند. اکثراً بدون نیاز اقدام به روشن کردن لامپ‌ها و کولر گازی می‌کنند و چون هیچ نظارتی هم نیست، بیشترین اسراف در همین ادارات صورت می‌گیرد.
  افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی/ نادر صادقی: چرا دولت مجوز افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی را می‌دهد.  به جای اینکه به صاحبخانه‌ها بگویند اجاره‌ها را کاهش دهند، عملاً مجوز افزایش اجاره بها را داده است.


  تهیه گزارش از کتابفروشی قدیمی/ داوود علی مهری:  از رسانه‌ها درخواست داریم گزارش مفصلی از کتابفروشی قدیم واقع در خیابان خیام کنار دیوار مترو توپخانه تهیه نمایند. این کتابفروشی قدمت 70 ساله دارد و بعضاً کتاب‌های گرانبها و قدیمی نیز دارد.
  مخالفت با پرداخت ارز مسافرتی/ احمدعلی حسین لقب: اینجانب مخالف تخصیص ارز برای مسافرت خارجی هستم برای اینکه هر کسی که می‌خواهد برای تفریح به مسافرت برود، باید خودش هزینه و ارز را با نرخ آزاد تهیه کند.
 انتقاد به استفاده از لفظ سلطان برای مفسدین/ آقای حسن انجمنی: تعجب می‌کنم که چرا رسانه‌ها و روزنامه نگارها مفسدین اقتصادی را به اسم سلطان خطاب می‌کنند. این افراد را باید با همان نام مفسد اقتصادی و نکبت خطاب کرد. لطفاً رعایت کنید.
 انتقاد به ساخت پل دوربرگردان تقاطع آفریقا و مدرس/ آقای ارزنیان: پل دوربرگردان در تقاطع خیابان آفریقا و مدرس در حال ساخت است که به نظر من در طراحی محل این پل کارشناسی صورت نگرفته است و نه تنها این پل مشکل ترافیک محل را حل نخواهد کرد بلکه باعث افزایش بار ترافیکی محل خواهد شد.
 تبیین قوانین اجاره املاک/ آقای مؤمنی: از رسانه‌ها درخواست داریم گزارش مفصلی درباره سرقفلی املاک منتشر کنند چون خیلی از مردم هم‌اکنون درگیر همین قوانین بین موجر و مستأجر و سرقفلی املاک تجاری هستند.