نظــــــــر مـــــردم



  سؤالات امتحان نهایی هر سال لو می‌رود/ 587...0916: نباید فرصت برابر کنکور از دانش‌آموزان گرفته شود. کسانی مثل من که در مناطق محروم و با کمترین امکانات درس خوانده‌ایم نباید قربانی یک قانون ظالمانه شویم. سؤالات امتحان نهایی استاندارد نیست و هر ساله در فضای مجازی لو می‌رود. نباید قانون 30 درصد تأثیر قطعی سوابق تحصیلی اجرا شود چرا که حق 85 درصد جوانان پایمال می‌شود.
  تأثیر معدل بر کنکور قطع شود/ 730...0901: ما به حمایت شما در راستای لغو تأثیر قطعی معدل کنکور 98 امیدواریم.


  به کمک شما نیاز دارم/ نام محفوظ: ایثارگر جنگ هستم. دو سال جبهه بودم و در دو عملیات کربلای 4 و 5 شرکت داشتم. نیازمند کمک هستم تا برای دخترم جهیزیه بخرم. از رئیس جمهوری استمداد می‌کنم به ما کمک کند.
  تخلف بانک ملت شهرستان ساری/ داودی: با توجه به اعلام بانک مرکزی در مورد بخشودگی جرایم دیرکرد وام، متأسفانه بانک ملت شهرستان ساری از ابلاغ بخشنامه امتناع ورزیده و علت آن را «چون به ضرر بانک‌ها است» اعلام می‌کند.
  ایران خودرو برای چه کسانی خودرو تولید می‌کند؟/ 743...0912: ایران خودرو نکات فنی را در ساخت خودروی سمند و پژو رعایت نمی‌کند. این ایرادات موجب از بین رفتن موتور و خرابی سرسیلندر می‌شود. آیا این خودرو‌ها برای فرانسه تولید می‌شوند؟
  به رزمندگان رسیدگی کنید/ محمود حاجی عیسی از قم: کی قرار است به رزمندگانی که در جبهه بوده‌اند و کارت ایثار دارند و همچنین تشکیل پرونده داده‌اند، رسیدگی شود.