نظــــر مـــردم



■ ساختمان‌هایی فرسوده که بافت فرسوده حساب نمی‌شود / نام محفوظ: چرا در استان لرستان و شهر خرم آباد که اکثر ساختمان‌ها جزو بافت فرسوده است مسئولان به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند. ساختمان ما در سال 59 ساخته شده است و به علت فرسودگی قابل سکونت نیست ولی وقتی من مراجعه می‌کنم می‌گویند منزل شما جزو بافت فرسوده نیست. از مسئولان استان لرستان درخواست پاسخگویی در این باره را دارم.
  خبر مرگ گربه‌سانان در باغ وحش‌ها/ آقای شیرزادگان: خبر مرگ گربه‌سانان در باغ وحش‌های کشور اینجانب را بسیار متأثر کرد. چرا باید این حیوانات را در باغ وحش نگهداری کنند وقتی باغ وحش‌های ما استانداردهای لازم را ندارد. چرا اصرار به نگهداری این حیوانات می‌کنند؟


  وضعیت نامناسب ثبت‌نام دانش‌آموزان در گنبد کاووس/ آقای عسکری: وضعیت ثبت‌نام مدارس در شهرستان گنبد کاووس بسیار نامناسب است. به بهانه‌های مختلف بچه‌ها را ثبت‌نام نمی‌کنند و اولیا را مجبور به تهیه کردن قولنامه‌های صوری می‌کنند. لطفاً مسئولان آموزش و پرورش رسیدگی کنند.
  روستای ما (ATM) ندارد/ حسن هدایتی: روستای قرتیکلا در ساری نیاز مبرم به یک دستگاه خودپرداز بانکی (ATM) جهت مراودات بانکی دارد. لذا این مهم همت مدیران محترم سرپرستی شعب بانک استان مازندران را می‌طلبد.
  آب بهداشتی نداریم/ 640...919: مردم شهرستان سعدآباد دشتستان بوشهر چه گناهی کرده‌اند که باید از آب غیربهداشتی رودخانه بنوشند. لطفاً کارشناس بهداشت به این منطقه اعزام کنید تا مشکلات آب بررسی شود.
  افزایش سرسام آور قیمت سیگار/ آقای ملکی: چه کسی بر افزایش قیمت سیگار نظارت می‌کند. اینجانب به شرکتی که سیگار را وارد می‌کند مراجعه کردم و متوجه شدم این شرکت با ارز دولتی اقدام به واردات سیگار می‌کند و با قیمت آزاد به فروش می‌رساند. لطفاً سازمان تعزیرات رسیدگی کند.