پسران میلیون دلاری

حسینی، نماینده دادستان تهران در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران بازار ارز اسامی عده‌ای از متهمان را به همراه اتهاماتشان قرائت کرد که در میانشان ۳ جوان ۲۶ و ۲۷ساله که مجموعا ۳۶‌میلیون دلار به صورت صوری خریده‌اند، به چشم می‌خورند. در این پرونده دقت به سابقه کیفری و همچنین مدرک تحصیلی متهمان هم قابل تأمل است. در ادامه بخوانید:  
1- علیرضا حسن‌زاده، بازداشت از تاریخ ۳ مرداد ۹۷ متولد ۱۳۷۰، اهل ساری، ساکن تهران، فاقد سابقه متأهل و دیپلم. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۵۰‌میلیون دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.
2. علیرضا لوینی، بازداشت ۱۰ مرداد ۹۷ متولد ۱۳۷۸ اهل تهران، متأهل، لیسانس، فاقد سابقه. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۲۲‌میلیون و ۳۰۰‌هزار دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.
3. علی راستگوی کواکی، بازداشت ۸ مرداد ۹۷ متولد ۱۳۵۳ اهل و ساکن تهران، دیپلم، متأهل. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۱۷‌میلیون دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.


4. نوید فرشید ترکمانی، متولد ۱۳۷۱ اهل و ساکن تهران، متأهل، کارشناسی، فاقد سابقه. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۱۵‌میلیون دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.
5. مجتبی نوروزی، بازداشت ۲ مرداد ۹۷ متولد ۱۳۷۰ اهل و ساکن تهران، مجرد، دیپلم، فاقد سابقه کیفری. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۱۱‌میلیون دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.
6. نوید ظهره‌وند، بازداشت از تاریخ ۷ مرداد ۹۷ متولد ۱۳۷۰ اهل و ساکن تهران، مجرد، کارشناسی، فاقد سابقه کیفری. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدوفروش غیرقانونی ۱۰‌میلیون دلار به صورت صوری و سوءاستفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.