معاون قوه قضائیه: دشمن به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان است

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در برهه‌ای حساس از تاریخ قرار گرفته‌ایم که دشمن با تمام توان به میدان آمده و با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی می‌خواهد بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، احمد تویسرکانی در نشست شورای اداری سیرجان افزود: این دشمن هیچ چیز را برای ایجاد ناامیدی و تردید در میان مردم کم نگذاشته ولی خوشبختانه کشور ما ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف دارد و منابع خدادادی و انسانی ارزشمندی داریم که باید در قالب مدیریت کارآمد به آنها توجه شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ظرفیت‌ها را برای مقابله با دشمن کافی دانست و گفت: نباید سرمایه‌های کشور هدر رود و مدیریت کارآمد باید نیرویی موثر باشد و از ظرفیت‌ها بهره بگیریم تا از سدهایی که دشمن جلو ما ایجاد کرده عبور کنیم.
تویسرکانی گفت: برای پیروزی بر هجمه‌های ناامیدی دشمن باید از فرصت سوزی بپرهیزیم و افزایش بهره وری را در همه زمینه‌ها داشته باشیم.


وی مردم را پشتیبان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئولیت ما و مسئولان بسیار سنگین است و باید مردم خدمتگزاری ما را احساس کنند که نیازمند راهکارها و روش‌های موثر برای خدمت بیشتر هستیم.
معاون قوه قضائیه گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و همت و جدیت می‌توانیم مشکلات را از پیش رو برداریم و بر موفقیت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بیافزائیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شفاف سازی املاک و پرونده‌های سازمان را اولویت کاری این سازمان عنوان کرد و گفت: طی دو سال اخیر در حوزه املاک مجموعه سوابق یک صدساله پرونده‌ها به مقدار 480 میلیون برگ سند را اسکن کردیم.
تویسرکانی افزود: برهمین اساس در استان کرمان و شهرستان سیرجان پرونده‌های تا 80 سال پیش را برای بایگانی اسکن کرده‌ایم و 20 درصد باقیمانده درحال انجام است که تا دوماه آینده به اتمام می‌رسند.
وی همچنین پروژه‌های استان کرمان و سیرجان را به لحاظ تجهیزات و اتصال به شبکه فیبر نوری مطلوب دانست و گفت: با پایان گرفتن تصویر‌برداری از سوابق املاک شهرستان، خدمت رسانی بهتر خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
امکان فروش حواله ارزی در سامانه نیما فراهم شد رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز جان کری: آمریکا در بحران است رسانه‌های آمریکایی افکار عمومی را برای حمله به سوریه آماده می‌کنند نگاهی به کارکرد مداحان فحاش و تاثیر مخرب آن در ارزش‌های اسلامی خطرهائی که محافل مذهبی و عزاداری‌ها را تهدید می‌کنند حملات هوایی گسترده‌ ائتلاف سعودی به «تعز» و «الحدیده» مشایی، بقایی و جوانفکر امروز محاکمه می‌شوند وندی شرمن: از اینکه گفتم «فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است» پشیمانم ذخیره آب نیمی از سدهای بزرگ کشور کمتر از 40 درصد است چودانی و پرسی سوالت خطاست مشاور راهبردی وزارت دفاع: ارتقای توان موشکی بالستیک و کروز طرح جدید وزارت دفاع است معاون قوه قضائیه: دشمن به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان است رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز