تاکید وزیر اطلاعات بر حراست از مرزهای اعتقادی مردم

وزیر اطلاعات روز گذشته در همایش معنوی مذهبی طلایه‌داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی در گرگان گفت: امروز دشمن در حوزه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به عناوین مختلف مردم را تهدید می‌کند که یکی از آن‌ها باور مردم است که سبب می‌شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی مردم، اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی پیدا کند.
حجت الاسلام سید محمود علوی افزود: توفیق تبلیغ معارف الهی و احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر الهی توفیقی است که نشانه حق الهی برای انسان است و مبلغان از این توفیق بهره مندند.
وی افزود: علما و روحانیون سنگربانان و مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و هر چه از اقیانوس پرگوهر معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) برای مردم صحبت کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم.
وزیر اطلاعات هم چنین به تقویت بنیه دینی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: اگر ما مجهز به معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می‌آوریم و آن چه ما را توانمند می‌کندمعارف اهل‌بیت (علیهم السلام) است.
دکترعلوی به مبلغان گفت: تبلغ باید همراه با محبت باشد و اخلاق باید سرلوحه کارقرار گیرد و آن چه مردم را به دین نزدیک می‌کند محبت،خوشرویی و خوشرفتاری است.
سایر اخبار این روزنامه
معاون سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد: ممنوعیت صادرات برخی کالاها برای حمایت از دهک‌های پایین به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله سید محمود طالقانی بازوی توانای اسلام روزنامه جمهوری اسلامی بررسی می‌کند؛ بزرگترین مانع اروپا برای ادامه همکاری‌های اقتصادی با ایران بدون آمریکا چیست؟ در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست دکتر روحانی؛ یک میلیارد دلار برای حفظ و توسعه اشتغال اختصاص یافت عضو شورای روابط خارجی آمریکا: حامیان برجام در شورای امنیت، ترامپ را بازخواست کنند فرمانده کل قوا در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاههای ارتش در دانشگاه علوم دریایی نوشهر: اقتدار نیروهای مسلح دشمن را به عقب نشینی وا می دارد سپاه پاسداران: 7 فروند موشک به محل استقرار تروریست‌ها شلیک شد افشای نقش آمریکا وعربستان در حوادث بصره ناکامی دشمنان مشترک ایران و عراق رئیس مدیریت شبکه وزارت بهداشت: یک میلیارد خدمت بهداشتی درمانی به مردم ارائه شد تاکید وزیر اطلاعات بر حراست از مرزهای اعتقادی مردم معاون وزیر بهداشت: تحریم‌ها مانع انتقال تجربیات بهداشتی بین کشورها نمی‌شود طرح توانمندسازی اقتصادی اجتماع‌محور «مهتاب» در مناطق محروم انجام می‌شود افزون بر 6 میلیون نفر در ایران از ذریه پیامبر اکرم (ص) هستند