نظــــــــر مـــــردم



■ کارگران بخش‌های پیمانکاری وزارت راه امنیت شغلی ندارند - مظفر حسین زاده: من 24 سال در وزارت راه در پایانه نسیم شهر تهران کار می‌کردم اما وزارت راه این مجموعه را به شرکت پیمانکار واگذار کرد. شرکت پیمانکار نیز من را با 50 سال سن و چهار سر عائله اخراج کرد. از مسئولان محترم درخواست دارم به فکر امنیت شغلی کارگران باشند. برخی از ادارات، کار را به پیمانکار واگذار کرده‌اند و پیمانکار نیز بدون توجه به مسائل زندگی، کارگران را اخراج کرده است. کارگران نیز در حال حاضر امنیت شغلی ندارند. به وزارت راه که مراجعه می‌کنیم، این طور پاسخ می‌دهند که به پیمانکار مراجعه کنید. پیمانکار هم پاسخ روشنی در این باره به ما نمی‌دهد. لطفاً فکری به حال ما بکنید. با این همه گرفتاری مالی چه کنیم؟
■ چرا دولتی‌ها به صدا  وسیما می‌روند؟ / میرزاوند- پلدختر لرستان - 151...0916: چرا دولتی‌ها به صدا و سیما می‌روند. با اعصاب هواداران بازی می‌کنید. صدا و سیما فقط دارد دولت را تخریب می‌کند.


■ گسترش پیام‌رسان‌های داخلی تسریع شود / 263... 0938: گسترش فضای پیام‌رسان‌های داخلی منوط به برخورداری از حمایت‌های همه جانبه، مالی و تسهیلاتی مسئولان محترم بوده و کاملاً شفاف است که آسیب و ضربه‌های برنامه‌های خارج از ارزش‌ها ممکن است تأثیر و تبعات منفی روی دین و ایمان مردم به جا بگذارد.  لذا امیدوارم با اهتمام ورزیدن روند اجرای این موضوع فوق‌العاده مهم تسریع شود.
■ محل بازی کودکان حریم ندارد / ابوالفتح درویش: از مدیریت پارکی که در تقاطع خیابان حافظ و کریمخان وجود دارد انتقاد دارم. در این پارک متأسفانه کودکان امنیت ندارند. در محوطه بازی کودکان، جوانان و بزرگسالان فوتبال بازی می‌کنند که برای کودکان بسیار خطرناک است. محیط بازی کودکان باید حریم داشته باشد که برای آنها مشکلی پیش نیاید. از مسئولان شهرداری تهران درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.
■ نظافت و زیبایی خیابان دماوند اسفناک است/ 515...0919: اوضاع نظافت و زیبایی ابتدای منطقه هفت خروجی سبلان جنوبی به خیابان دماوند بسیار اسفناک است. محیطی آلوده بسیار چهره نازیبایی برای خیابان دماوند ایجاد کرده است به طوری که در بسیاری از زمان‌ها شاهد حضور معتادان در این زمین بایر هستیم. لطفاً رسیدگی کنید.