محسنی اژه‌ای خبر داد محکومیت سه نفر به اعدام در پرونده‌های فساد اقتصادی

معاون اول قوه قضائیه گفت: تاکنون در دادگاه‌های ویژه‌ای که در راستای رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی تشکیل شده است، ۳۵ نفر محکوم شده‌اند که از این تعداد سه نفر به عنوان مفسدفی‌‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شدند که حکم آن‌ها غیرقطعی است و در صورت رفتن به دیوان عالی کشور و تایید، اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: امروز آنچه که دشمن از به‌راه انداختن فتنه‌ها، ترورها و فشار بر اقتصاد کشور دنبال می‌کند، عملیات روانی تمام‌عیار است که بخشی از این‌ها نیز به قوه قضائیه سرریز می‌شود؛ وظیفه قوه قضائیه در این مقطع چیست؟ مردم قوه قضائیه را پناه خود می‌دانند. اگر چنین قوه‌ای نباشد و نتواند پاسخ قانع و قاطعی بدهد، مردم احساس بی‌پناهی و در عوض دشمن احساس پیروزی خواهد کرد.
معاون اول قوه قضائیه یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که قوه قضائیه باید صددرصد انقلابی باشد. امروز در هر حوزه‌ای که حضور داریم، ضروری است به قوه قضائیه اشرافیت کامل داشته و با همه مسئولان معاشرت و ارتباط کامل و مستقیم با مردم داشته باشیم.
محسنی‌اژاه‌ای خاطرنشان کرد: امروز باید با سرعت و دقت به پرونده‌های مهم که مردم درخواست رسیدگی به آن را دارند، رسیدگی شود تا این اعتماد به مردم داده شود که قوه قضائیه همواره در کنار مردم بوده و با مجرمان برخورد قاطع و به موقع خواهد داشت.


وی افزود: تاکنون در دادگاه‌های ویژه‌ای که در راستای رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی تشکیل شده است، ۳۵ نفر محکوم شدند که از این تعداد سه نفر به عنوان مفسدفی‌‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شدند که حکم آن‌ها غیرقطعی است و در صورت رفتن به دیوان عالی کشور و تایید و اجرایی خواهد شد.
معاون اول رئیس قوه قضائیه یادآور شد: امروز افرادی در بخش حمل و نقل در حال فعالیت و خدمات‌رسانی هستند که در این بین عده‌ای به تحریک دشمن در این حوزه خلل ایجاد می‌کنند، کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند به ویژه در بحث کامیون‌داران که آنان را تهدید کرده و یا از تردد آنها جلوگیری می‌کنند، بدانند که مجازات سختی در انتظار اخلالگران است.
این مسئول یادآور شد: همچنین در حوزه حمل و نقل کالا به همه دادستان‌ها تاکید شده که با کمک نیروی انتظامی، در دستگیری افرادی که از این طریق اخلال و تهدید ایجاد می‌کنند، اغماض نکنند .
سایر اخبار این روزنامه
پس از انتشار تقریظ آیت‌الله خامنه‌ای به کتاب «فرنگیس» انجام شد محمدصادق جنان صفت سره با ناسره را درهم نکنید آقای رئیس «ابتکار» از وضعیت مصرف مشروبات الکلی در کشور گزارش می‌دهد مشروبات سگیِ سگی! شرط پیش فروش یک خودرو به هر کد ملی هم با اجاره دادن کد ملی جلوی دلالان را نگرفت «ابتکار» از بسته‌های حمایتی برای دهک‌های مختلف جامعه در شرایط جنگ اقتصادی گزارش می‌دهد چرا توصیه به امساک از سوی چهره‌های سیاسی اثرگذاری لازم را ندارد؟ عالیجنابان چندشغله و اشکنه‌خوران لنگ پوش خاطرات زنده تهران؛ از زندگی تا مرگ چنارها دوباره زنده می‌شوند؟ محسنی اژه‌ای خبر داد محکومیت سه نفر به اعدام در پرونده‌های فساد اقتصادی فیلم‌های وحشتناک «مِگ»، «راهبه» و «غارتگر» در گیشه سینمای جهان خوش درخشیدند شورای راهبردی روابط خارجی گزارش داد چشم‌انداز روابط اروپا با آمریکا در دوره ترامپ سردار صفوی: برخی آمریکا را دشمن نمی‌دانند ولی آمریکا واقعا دشمن ملت ایران است